Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه نفر از نمایندگان عضو در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در بین کارگران معترض شرکت کشت‌وصنعت نیشکر حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سه نفر از نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع کارگران معترض شرکت کشت‌وصنعت نیشکر هفت‌تپه حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران صبح امروز در جمع کارگران معترض شرکت نیشکر هفت تپه شوش اظهار کرد: خیلی از مسؤولین در جریان اعتراضات 50 روزه کارگران شرکت کشت‌وصنعت نیشکر هفت‌تپه وعده‌هایی داده‌اند که اجرایی نشد و حالا این موجب عدم اطمینان کارگران به صحبت‌های ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به کارگران افزود: ترتیبی داده می‌شود تا سه نفر از کارگران معترض به نمایندگی از سایر کارگران طی هفته جاری در مجلس حاضر شوند و در حضور تمام مسؤولین ذی‌ربط از وزارتخانه‌ها، سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان مجلس به بیان مشکلات خود بپردازند.

نماینده مردم تهران گفت: اگر در قالب قانون عمل کنید و کسی قصد تعرض به شما را داشته باشد قطعاً جلوی آن‌ها را خواهیم گرفت و اجازه چنین اقدامی را به آن‌ها نخواهیم داد.

وی ادامه داد: هدف از جلسه‌ای که ترتیب داده شده اتمام مشکلات شما است، از درغیر این‌ صورت ما هم در کنار شما به تحصن ادامه خواهیم داد.

موسوی تصریح کرد: امنیت شغلی کارگرانی که به نمایندگی از سایر کارگران قرار است در مجلس حاضر شوند تامین خواهد شد و جای نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: به دلیل آنکه مشکلات شما را برحق دانستیم و خود را از جنس مردم میدانیم به همین دلیل بنده و سایر نمایندگان در این جمع حضور یافتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این دیدار که سید نظام‌الدین موسوی، علی خضریان و احمد نادری نمایندگان تهران در مجلس به همراه نماینده شوش و کمیته ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب - خوزستان حضور داشتند، کارگران به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفت تپه شوش نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰ کارگران کارگران معترض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود