Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:54:55 GMT

کاپیتان خلعت؛ ستاره شمالی در جنوب درخشید(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۴۷۰

وینگر قدیمی و کهنه‌کار تیم شهر خودرو خراسان توانست به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار شب گذشته برابر صنعت نفت آبادان شناخته شود.

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که مهدی رحمتی با حضوری مستمر در نوزده فصل لیگ برتر، باید کاپیتان اول شهر خودرو باشد اما او زیر بار این مسئولیت نرفته است تا اکبر صادقی، حسین مرادمند و محمدرضا خلعتبری سه کاپیتان عنابی‌پوشان مشهدی به شمار آیند؛ در دیدار شب گذشته سهراب بختیاری زاده صادقی را به دلیل محرومیت و چهار اخطاره شدن و مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت تا بازوبند کاپیتان به بازوی محمدرضا خلعتبری بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره 37 ساله و رامسری شهر خودرویی‌ها توانست در شب کاپیتانی خود پرفروغ و فعال در میدان حاضر شود و سازنده تنها گل تیمش برابر صنعت نفت هم نیز باشد؛ او با دو شلیک به سوی دروازه ناصر سالاری که یکی از آن‌ها در چارچوب بود و در دو مرحله گلر صنعت نفت موفق به مهار آن شد و دو قطع توپ بازیکنان صنعت نفت، از سوی کارشناسان سایت یازده به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد تا در گرمای آبادان، این چهره شمالی بتواند نمایش درخشانی را خود در شب کاپیتانی‌اش در تیم شهر خودرو نشان دهد.

 

 

شهر خودرو محمدرضا خلعتبری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو محمدرضا خلعتبری شهر خودرو صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است