Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر توسعه فدراسیون جهانی روئینگ طی پیامی از ابتکار عمل فدراسیون ایران در برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین تقدیر کرد. تاریخ انتشار: 12:55 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۶۳۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون قایقرانی، دوره‌های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی در رشته‌های مختلف و همچنین مباحث علوم ورزشی با تدریس مربیان قایقرانی و اساتید دانشگاهی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره‌ها در این شرایط خاص که به واسطه همه‌گیری ویروس کویید ۱۹ پیش آمده، تحسین مسئولین فدراسیون جهانی را به همراه داشته است.

پس از تقدیر مدیر توسعه فدراسیون جهانی کانوئینگ، شیلا استیفان مدیر توسعه فدراسیون جهانی روئینگ نیز طی پیامی از برگزاری این دوره‌ها تقدیر کرد.

مدیر توسعه فدراسیون جهانی در پیام خود با تبریک این ابتکار عمل عالی توسط فدراسیون قایقرانی ایران، این اقدام را الگویی برای دیگر کشورهای آسیایی و همچنین تیم توسعه روئینگ فدراسیون جهانی دانسته است و در ادامه اظهار امیدواری کرده که دیگر کشورها نیز فعالیت های این چنینی را دنبال کنند.

استفان با اظهار آمادگی فدراسیون جهانی روئینگ و حمایت FISA از برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی، خواستار گزارش مبسوط برگزاری این دوره ها شد و بیان کرد: مشتاقانه منتظر شنیدن چگونگی گذران دوره‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: تمجید مدیر توسعه فدراسیون جهانی کانوئینگ از ابتکار جالب توجه ایران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی فدراسیون قایقرانی ویروس کرونا مدیر توسعه فدراسیون جهانی دوره های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی