Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال گفت:  وقتی به عنوان رئیس انتخاب شدم، فدراسیون بدهکاری‌های زیادی داشت، با وجود  محدودیت‌های منابع  بسیاری از بدهکاری‌ها پرداخت شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون والیبال، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال، امروز (شنبه) به ریاست معاون وزیر ورزش و جوانان به صورت آنلاین در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون، گفت: امیدوارم جهان هرچه زودتر از شر ویروس کووید ۱۹ راحت شود تا فعالیت‌های اجتماعی به ویژه ورزش، به روال عادی خود برگردد.

وی با بیان این که والیبال ایران در نیمه نخست سال ۹۸ شاهد افتخارات زیادی بود، تاکید کرد: این رشته ورزشی در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت که قهرمانی جوانان ایران در جهان به عنوان رکورد جدیدی در والیبال به ثبت رسید.

رئیس فدراسیون والیبال میزبانی دو هفته لیگ ملت‌ها در ارومیه و اردبیل و میزبانی قهرمانی مردان آسیا در تهران را از عملکردهای بسیار خوب والیبال ایران در سال ۹۸ دانست و گفت: والیبال ساحلی نیز عملکرد خوبی در سال گذشته داشت که امیدوارم امسال نیز این روند را ادامه دهد.

وی ادامه داد: میزبانی تور جهانی سه ستاره بندرعباس را نیز در اسفند ۹۸ داشتیم و همه کارها برای برگزاری رقابت‌ها انجام شده بود، اما ویروس کرونا مسابقات را لغو کرد.

داورزنی گفت: فدراسیون والیبال در ابتدای اسفندماه با توجه به شرایط ویروس کرونا، با همکاری خوب باشگاه‌ها و دیگر مراجع، تکلیف لیگ‌های داخلی را مشخص کرد.

وی درباره برنامه‌های پیش  روی والیبال ایران گفت: در سال ۲۰۲۱ درخواست میزبانی برای جوانان و نوجوانان جهان داشتیم که فدراسیون جهانی تصمیم گرفت قهرمانی جوانان جهان را به میزبانی دو کشور و مرحله نهایی آن را در ایتالیا برگزار کند.با توجه به این که از نظر شرایط اقتصادی و بازاریابی، میزبانی ایران در این مسابقات مناسب نبود، از میزبانی جوانان جهان انصراف دادیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در نهایت برنامه بر این شد که ایران میزبان نوجوانان و جوانان آسیا و نوجوانان جهان شود که میزبانی آسیا قطعی است و میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، هنوز قطعی نشده اما احتمال آن زیاد است.

وی یادآوری کرد که اگر به دلیل ویروس کرونا، مسابقات قهرمانی قاره‌ها در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار نشود، انتخاب تیم‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بر اساس رده‌بندی قاره‌ای خواهد بود.

داورزنی تاکید کرد: المپیک اهمیت زیادی برای والیبال ایران دارد، اما در زمان مناسب تصمیم فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد. 

وی با یادآوری این که تا کنون مشکل حامی مالی برای سال ۹۹ حل نشده است، افزود: تلاش داریم که بر اساس منابع موجود، برنامه‌ها را پیش ببریم. البته از زمانی که مسئولیت فدراسیون را پذیرفتم، بدهکاری‌های زیادی داشتیم که تلاش کردیم آن‌ها را تسویه کنیم و تا مهرماه سال جاری، ان‌‌شالله همه آن‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: در تلاشیم که لیگ را با رعایت پروتکل‌ها از نیمه شهریورماه آغاز کنیم، زیرا هر چه لیگ پویاتری داشتیم باشیم، تیم ملی آماده‌تری خواهیم داشت.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال محمدرضا داورزنی بدهی فدراسیون والیبال رئیس فدراسیون والیبال والیبال ایران جوانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • واسه نونه... واسه نونه!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد