Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:30:50 GMT

پخش عصرجدید ۴ روزه شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۶۴۶

پخش عصرجدید ۴ روزه شد

پخش مسابقه تلویزیونی "عصرجدید" تا پیش از فرارسیدن ماه محرم تغییراتی کرده که به جای دو روز در هفته، چهار روز روی آنتن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دلیل تداخل پخش برنامه تلویزیونی "عصرجدید" با بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال و همچنین جام باشگاه‌های اروپا، غیر از شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، از این هفته، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم عصرجدید روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین دلیل اضافه شدن روزهای پخش این مسابقه تلویزیونی، تداخل زمان پخش با مسابقات ورزشی مهم و پایان پخش مرحله دوم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خواهد بود، تا با معرفی شرکت‌کنندگان منتخب مردم، آنان زمان کافی برای آماده‌سازی تا شروع ضبط مرحله بعدی را دارا باشند.

در جدول جدید پخش، بخش‌های اول و دوم از قسمت پنجم شنبه و یکشنبه، همچنین قسمت ششم دور دوم عصرجدید، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته به مخاطبان تقدیم می‌شود و این روال، برای قسمت‌های هفتم تا دهم از این مرحله هم برقرار خواهد بود تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

زمان پخش اولین برنامه‌ اعلام نتایج که به برگزیدگان 5 برنامه نخست مرحله دوم اختصاص دارد هم، جمعه هفدهم مردادماه است و تاریخ پخش دومین برنامه اعلام نتایج که پرونده راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی را می‌بندد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

در برنامه امشب و فرداشب، پارسا سیمین‌مرام در رشته خوانندگی و با اجرایی دوزبانه، شاهرخ رضایی در رشته شعبده همراه با گروهش که مردانی سیاهپوش‌اند، سجاد اسماعیلی در رشته استندآپ کمدی، محمدرضا محمدی و گروهش با نام ضربان و محمد بازوپیشه در رشته سیرک با هم رقابت می‌کنند تا فرداشب مشخص شود هیات داوران عصرجدید، کدام اجراها را راهی مرحله آرای مردمی خواهند کرد.

به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟/ وقتی "علی دارابی" به یاد بازدید تاریخی رهبر انقلاب می‌افتدتلویزیون "ما خانوما" را می‌سازد/ مهمانش نه سلبریتی است و نه غیرسلبریتی!

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون رسانه ملی شبکه سه بیشتر بخوانید... لوکس‌بازی و اغواگری بازیگران در قابِ تلویزیون/ چرا آگهی‌های لاکچری را به صداوسیما تحمیل می‌کنند؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لوکس‌بازی و اغواگری بازیگران در قابِ تلویزیون/ چرا آگهی‌های لاکچری را به صداوسیما تحمیل می‌کنند؟ واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون رسانه ملی شبکه سه پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ ضرورت توجه ویژه به مقام ابدی به‌ جای موقعیت دنیایی/ چطور رتبه ابدی و برزخی خود را بدانیم؟ ۳ نصر۶؛ پاسخ ارتش به شرارت های آمریکا در خلیج فارس و نابودی رویای «سیف سعد» صدام ۴ ۳۶۵ روز از فراغِ "نورالذاکرین" گذشت/ بغضی که در گلوی عاشقان سیدالشهدا(ع) ماندگار شد ۵ پاسخ "محمدرضا حیاتی" به حاشیه‌ها/ پیشنهاداتی که نپذیرفتم + فیلم ۶ حاشیه‌های حضور زوج جنجالی در یک سریال تلویزیونی/ "قرارداد حرفه‌ای" چه زمانی در سیما جدی گرفته می شود؟ ۷ نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم ۸ پیام کانون مداحان و شاعران آیینی کشور: "مطیع امر رهبریم" مهمترین اخبار فرهنگی نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است وسعت جنایات منافقین در سال ۶۷؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله میزان فروش فیزیکی و آنلاین کتاب کاهش یافت/ افزایش عرضه نسخه‌های قاچاق؛ زخم جدید پیکر نحیف نشر مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی شبکه سه تلویزیون رسانه ملی شبکه سه نمایش خانگی شنبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌مرجان بیات تهیه‌کننده برنامه‌ «ماه‌ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل ۴۰ قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که ۳۲ قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت‌های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه‌ترین +» که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه‌های تخصصی بوده‌اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی‌ام فروردین ساعت ۱۸:۱۵ پنجشنبه و جمعه ها پخش می‌شود. این برنامه در اوقات دیگر در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 846906 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار