Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:46:22 GMT

انتصاب رئیس و اعضای کمیته استعدایابی فدراسیون تنیس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۷۴۰

انتصاب رئیس و اعضای کمیته استعدایابی فدراسیون تنیس

رئیس و اعضای کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، طی حکمی از سوی داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، بهشته دادگر به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی این فدراسیون منصوب شد.

همچنین در احکامی جداگانه، سامان ایزد مهراز تهران  به عنوان دبیر کمیته، محمد آرمین از استان یزد، سید کاظم چابک از استان فارس، محمد طاهر صمدیان از استان آذربایجان غربی، فرید یزدان یار از استان البرز، سید مقتدا خاتمی از استان قم و فرزین ضیا آذری به عنوان عضو کمیته استعدادیابی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت کمیته استعدادیابی و دیگر کمیته‌ها زیر نظر فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون صورت خواهد گرفت و تصمیمات با تایید رئیس، تصویب هیئت رئیسه و زیر نظر دبیر به اجرا خواهد رسید.

با توجه به شرایط پیش آمده جلسه فوق با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون، فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون، بهشته دادگر رئیس کمیته، سامان ایزد مهر دبیر کمیته و سایر اعضا به صورت آنلاین برگزار شد.

ضیاء آذری: در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های ملی هستیم/ همه مربیان تنیس شانس برابری دارند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس بیشتر بخوانید... مسابقات تنیس تا پایان مرداد ماه لغو شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسابقات تنیس تا پایان مرداد ماه لغو شد واژه های کاربردی مرتبط تنیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| فکری به دنبال هت‌تریک مقابل پرسپولیس/ جدال استقلال و سپاهان برای نایب قهرمانی در غیاب ژنرال ۲ پلویی: نمی‌دانم از ملاقات کنندگان کرونا گرفتم یا از بیمارستان/ فدراسیون کشتی به صورت ویژه پیگیر کارم بود ۳ فرحانی: داور و کمک‌هایش ۳ پنالتی و گل سالم ما را ندیدند/ ۵ اشتباه به ضرر صنعت نفت، اشتباه است؟ ۴ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته بیست‌وهفتم؛ فرار بزرگ سایپا و صعود موقت تراکتور به رده دوم ۵ رشیدی: جای فدراسیون بودم، مربی جوان‌تری به جای مظلومی انتخاب می‌کردم/ بازی استقلال - سپاهان قشنگ و زیبا می‌شود ۶ تلاش اینتر برای جذب مسی با دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی ۷ پیروزی یوونتوس در رقابت با منچستریونایتد برسر خیمنس ۸ احتمال حضور ۵ نماینده از یک کشور در لیگ قهرمانان آسیا مهمترین اخبار ورزشی کرونا بیخ گلوی فوتبال ایران؛ وضعیت قرمز میزبانی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ راهکاری برای نجات تیم ملی و باشگاه‌ها رشیدی: جای فدراسیون بودم، مربی جوان‌تری به جای مظلومی انتخاب می‌کردم/ بازی استقلال - سپاهان قشنگ و زیبا می‌شود باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو ریسک می‌کند؟ درخشان: راه برای رفع تعلیق جودو خارج از دادگاه CAS بسته نیست اما سخت است/ بهتر است با IJF رفتار خصمانه نداشته باشیم مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت