Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهاروند گفت: از خرداد ماه امسال بنا بر مصوبه کمیته استانی بیماری کرونا بخش رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد ایجاد شده است.

«امین بهاروند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تا پایان اردیبهشت ماه بیمارستان عشایر خرم آباد تنها مرکز رسیدگی به عنوان بیماران کرونایی شناخته شد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیردرمان تامین اجتماعی استان لرستان افزود: تا اردیبهشت ماه امسال در سایر بیمارستان ها با تشخیص بیماری کرونا، بیماران برای درمان به بیمارستان عشایر ارجاع داده می شدند.

 

وی ادامه داد: با توجه به سیر افزایشی جدید بیماری کرونا در استان، از اول خرداد ماه براساس تصمیم کمیته استانی بیماری کرونا، بنا شد هر بیمارستانی که با مراجعه بیماران کرونایی مواجه بود، بیمار را بستری کرده و در راستای درمان بیماران تلاش شود.

 

بهاروند ابراز کرد: از خرداد ماه امسال بخش بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد ایجاد شده است و بیمارانی که مراجعه می کنند مورد درمان قرار می گیرند.

 

وی با بیان اینکه تا قبل از خرداد ماه که بیمارستان عشایر تنها مرجع رسیدگی به بیماران کرونایی بود، رسیدگی به بیماران تصادفی به عهده بیمارستان شهید رحیمی و بیمارستان تامین اجتماعی گذاشته شد، خاطرنشان کرد: به رغم ایجاد مرکز رسیدگی بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی همچنان بیماران تصادفی در این بیمارستان مورد پذیرش و درمان قرار می گیرند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان افزود: به رغم تلاش های انجام شده در حوزه درمان بیماران کرونایی همچنان  در تمام جلسات تصمیم گیری در خصوص بیماران کرونایی نامی از تامین اجتماعی برده نمی شود.

 

بهاروند ادامه داد: علاوه بر مراکز تامین اجتماعی، بیمارستان های خصوصی، مطب ها و مراکز بهداشتی و درمانی امروز درگیر مبارزه با بحران کرونا هستند و انتظار می رود در بحث های مربوط به کنترل و مهار بیماری کرونا از تیم درمانی استان نام برده شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه کادر درمانی استان در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند، بیان کرد: این در حالی است که تا امروز تنها از دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه یاد می شود.

 

بهاروند اظهار کرد: بیمارستان تامین اجتماعی در حوزه درمان بیماران کرونایی از بودجه سازمان تامین اجتماعی استفاده می کند و سهمی از بودجه مدیریت بحران کرونا ندارد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا درمان تامین اجتماعی بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی رسیدگی به بیماران بیماری کرونا خرداد ماه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری تهران از تصویب ایجاد شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه با هدف رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با ارتشاء توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان