Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو راهی حضور در انگلیس یا بازگشت به هلند، پیش روی علیرضا جهانبخش.

رسانه های کشور ترکیه، امروز شنبه (11 مرداد) خبر از علاقه فنرباحچه به جذب علیرضا جهانبخش چه به صورت قرضی و چه دائمی دادند. خبری که در رسانه های کشور انگلیس بازتاب نداشته است.

به گزارش طرفداری، نه باشگاه برایتون موافق انتقال علیرضا جهانبخش به ترکیه است و نه خود علیرضا چنین درخواست و علاقه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیکان علیرضا جهانبخش در گفتگو با طرفداری این موضوع را تایید کرده اند. همچنین در صورتی که جدایی از برایتون و انتقالی در کار باشد، جهانبخش بازگشت به هلند را ترجیح می دهد.

علیرضا جهانبخش فرصت بازگشت به هلند را دارد چرا که هر سه باشگاه برتر هلند در پی جذب او هستند. جهانبخش با نایمخن کارش را در فوتبال هلند آغاز کرد. سال 2015 به آلکمار رفت و با این باشگاه در فوتبال هلند خوش درخشید. آقای گلی اردیویزه با آلکمار پایانی بود بر پنج سال حضور در فوتبال هلند و سکوی پرتابی به لیگ برتر انگلیس. اما پس از دو سال حضور در لیگ برتر انگلیس، جهانبخش چندان مورد اقبال مربیان برایتون قرار نگرفت و در انگلیس فرصت آن درخشش را پیدا نکرد. شاید بازگشت به هلند جهانبخش را بار دیگر به اوج و قله برساند. البته برایتون که برای خرید علیرضا جهانبخش هزینه زیادی پرداخت کرده به همین راحتی بازیکن گران قیمت خود را از دست نخواهد داد.

همچنین بخوانید:

فنرباحچه به دنبال جذب علیرضا جهانبخش / ادعای رسانه ترکیه ای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش بازگشت به هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)

گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم