Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری اولین جشنواره شهید مدرس با هدف ارزیابی و ارتقا عملکرد مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات کشور و مردم خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزراش خبرگزاری تسنیم، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از طراحی و در دستور کار قرار گرفتن اولین جشنواره شهید مدرس به منظور ارزیابی و ارتقا عملکرد مجلس شورای اسلامی از طریق ایجاد سازوکاری تخصصی و با بهره گیری از نظرات کارشناسان و عموم مردم خبر داد و به تشریح اهداف و دستاوردهای مورد نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره به دنبال ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف قوه مقننه از طریق تعیین شاخص‌های تخصصی و کارشناسی است عنوان داشت که معرفی نمایندگان، کمیسیون‌ها، مدیران و کارمندان برتر مجلس شورای اسلامی به ارتقا انگیزه و بهره‌وری بخش‌های مختلف مجلس کمک شایانی خواهد کرد و فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم را تقویت خواهد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که حل مشکلات امروز کشور در سایه فعالیت جهادی میسر خواهد شد، معرفی و تشویق نمایندگان، مدیران و کارمندان دلسوز، جهادی و تلاشگر مجلس شورای اسلامی را از اهداف این جشنواره معرفی کرد.

نگاهداری با اشاره به رویکرد مردمی‌سازی مجلس یازدهم، بهره گیری از نظرات عموم مردم در سنجش و ارزیابی عملکرد نمایندگان محترم و دیگر بخش‌های مجلس را از مهم‌ترین محورهای مد نظر در این جشنواره دانست و افزود: در جشنواره شهید مدرس بخش ویژه مشارکتهای مردمی، در راستای تقویت مشارکت مردم در امور مرتبط به نقش‌ها و ماموریتهای مجلس، بهترین پیشنهادات و طرحهای مردمی ارسالی در زمینه حل مسائل کشور و مردم را معرفی و از آنها تقدیر خواهد کرد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، هوشمند‌سازی، شفاف‌سازی و کار آمد سازی را از دیگر رویکرد های مهم جشنواره در تعیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مجلس دانست.

این جشنواره هر ساله در سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1542/P/S1,15/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ سند جدید درباره ماجرای هیئت علمی‌شدن دختر روحانی/ ابهامات تشدید شد ۲ امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است ۳ واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک پایین درآمدی طبق طرح جدید مجلس ۴ هشدار عضو کمیسیون اقتصادی:مردم با احتیاط وارد بورس شوند ۵ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند ۶ بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس ۷ روحانی درگذشت والده عراقچی را تسلیت گفت ۸ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر مهمترین اخبار سیاسی روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت؛ خانواده و فضای مجازی در دستورکار نمایندگان لزوم تغییر در شیوه عملکرد مدیریتی کشور/همچون "شهید باقری" باید مجاهدت کرد مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره شهید مدرس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان از کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان در بین ۱۱ فرمانداری استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فرجامی فرد، با بیان اینکه این ارزیابی بر اساس ۸ شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است، افزود: این شاخص‌های عملکردی توسط وزارت کشور به کلیه فرمانداری های کشور ابلاغ شده و در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است. 

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی‌ فرمانداری فرجامی فرد گفت: «محور امنیتی انتظامی»،«توسعه و مشارکت سیاسی»،«هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی»، «عمران توسعه امورشهری و روستایی»، «مدیریت بحران»، «هماهنگی امور اقتصادی»، «زنان و خانواد»،«ارزیابی وسلامت اداری و پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان» محورهای هشت گانه ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ است که توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام شده است. 
 
وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طبق مواد قانون ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌ بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است، و ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا این فرمانداری بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است. 

فرماندار درمیان تصریح کرد: فرمانداری درمیان در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی نسبت به سال های گذشته شده که جا دارد از پشتیبانی های استاندار محترم، معاونین و مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی قدردانی نمایم.

فرجامی فرد افزود: بی‌شک تحقق این موفقیت مهم بدون همراهی مردم شریف شهرستان دارالتقریب درمیان و اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ های تابعه در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر نمی‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند