Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دانشگاه تهران درباره ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی از طریق شیوه نامه اختصاصی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1400-1399» اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه شماره 1 بدین وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت کننده در آزمون اختصاصی «دکتری تخصصی» از طریق شیوه نامه اختصاصی پردیس بین المللی ارس می‌رساند؛ در صورت داشتن شرایط لازم (مندرج در شیوه نامه)، می‌توانند از چهارشنبه مورخ 15/‏05/‏1399 تا جمعه 06/14/‏1399 برای انجام ثبت نام الکترونیکی به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی: Academics.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ut.ac.ir مراجعه کنند. (رشته‌های مورد پذیرش و راهنمای ثبت نام در سامانه مذکور تعبیه شده است)
اطلاع رسانی به متقاضیان منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی یادشده صورت می‌پذیرد و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی ارس به نشانی aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.
همه داوطلبان موظفند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت یادشده اقدام کنند و با در دست داشتن تاییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس ذیربط مراجعه کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام جزئیات ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی