Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیران خارجه چین و الجزایر در گفتگوی تلفنی مسائل مهم مشترک میان دو کشور از جمله ابتکارعمل پکن موسوم به "کمربند و جاده" را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "شینهوا"، صبری بوقادم، وزیر خارجه الجزایر در این تماس تلفنی نسبت به وخامت وضعیت لیبی ابراز نگرانی کرده و گفت، امیدوار است چین نقش سازنده ای در بحران لیبی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانگ یی، همتای چینی وی هم بر موضع ثابت کشورش مبنی بر حل و فصل سیاسی بحران لیبی تاکید کرد.

وزیر خارجه چین در ادامه این گفتگو تصریح کرد، پیشبرد دوستی دیرینه بین چین و الجزایر یک وظیفه مشترک و به نفع منافع دو ملت است. الجزایر نخستین کشور عربی است که با چین روابط راهبردی دارد. پکن برای ادامه ساخت و ساز مشترک در چارچوب ابتکارعمل کمربند و جاده آماده است تا از این طریق در حوزه همکاری های دوستانه بین دو کشور سنگ بنای جدیدی را ایجاد کند.

بوقادم نیز گفت، الجزایر از راه اندازی پروژه های همکاری در چارچوب ابتکارعمل کمربند و جاده حمایت می کند و امیدوار است چین نقش مهمی در راه اندازی هر چه بیشتر پروژه های مهم در الجزایر ایفا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الجزاير چین کمربند و جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی