Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد کرمی روز شنبه ۱۱ مرداد اظهار کرد: فرودگاه شهدای ایلام سال ۱۳۷۵ با یک پرواز در هفته فعالیت خود را آغاز کرد که این تعداد امروز به ۷۰ سورتی در قالب بیش از ۳۰ پرواز در مسیر هوایی ایلام - تهران توسط شرکت‌های آسمان، ماهان، ایران‌ایر و زاگرس افزایش یافته است.

وی افزود: فرودگاه شهدای ایلام از مهم‌ترین باندهای پروازی غرب کشور است و در شرایط کنونی، دومین فرودگاه پرتردد غرب ایران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترمینال بین‌المللی فرودگاه شهدای ایلام سال ۹۹ افتتاح می‌شود

معاون استاندار ایلام یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا برای توسعه فرودگاه شهدای ایلام را احداث ترمینال جدید این فرودگاه با وسعت ۶ هزار متر مربع برشمرد و یادآور شد: ترمینال بین‌المللی فرودگاه شهدای ایلام با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال حدود ۷۵ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم تا پایان امسال افتتاح شود.

کرمی بهسازی ترمینال قدیمی و ساختمان‌های جانبی اداری و مهمانسرای فرودگاه را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال نیز برای این موارد تاکنون هزینه شده است.

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی برای پروژه پدافند غیرعامل فرودگاه ایلام

وی اضافه کرد: پروژه پدافند غیرعامل شامل عملیات نصب دستگاه کمک ناوبری و خرید دستگاه‌های جدید با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در فرودگاه شهدای ایلام اجرا شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام یکی دیگر از پروژه‌های در دست ساخت فرودگاه شهدای ایلام را احداث موتورخانه مرکزی فرودگاه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: توسعه پارکینگ‌های شخصی، عمومی و تاکسی نیز با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

کرمی گفت: ۸۰ میلیارد ریال برای به‌روز کردن سیستم‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و نجات فرودگاه هزینه شده و در مجموع طی ۳۰ ماه گذشته افزون بر ۳۶۰ میلیارد ریال برای توسعه امکانات و تجهیزات فرودگاه شهدای ایلام از سوی دولت پرداخت شده است.

فرودگاه شهدای ایلام با طول باند ۳.۲۰۰ متر مربع و عرض ۴۵+۱۵ متر سال ۱۳۹۵ از فرودگاه داخلی به بین‌المللی ارتقا یافت و هواپیماهای نیمه‌سنگین امکان نشست و برخاست در این فرودگاه را دارند.

سال گذشته ۲۷۲۸ سورتی پرواز در فرودگاه شهدای ایلام انجام گرفت و ۲۰۸ هزار و ۸۲۲ مسافر و ۱۴۰۰ تن بار جابه‌جا شد.

کد خبر 536285 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران استان ایلام فرودگاه شهدای ایلام میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۸۰ واحد تولیدی با میزان سرمایه گذاری چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش های صنعتی، معدنی و کشاورزی استان احیاء شد.

بتول دانش شهرکی امروز پنجشنبه در شورای اقتصادی استان افزود: با احیای این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۹۰۶ نفر در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: از جمله مهمترین واحدهای احیاء شده می توان به طرح توسعه صنایع فولاد پارس سیستان، طرح تولید پودر ماهی قابل مصرف برای خوراک دام طیور و آبزیان شرکت هوراد دانه برنا در کنارک، کارخانه خوراک دام المهدی، واحد کشت و صنعت دامپروری خوشه طلایی سیستان، کشتارگاه واحد بخش بلوچ و کشتارگاه پاکدام کویر، کشتارگاه و بسته بندی گوشت در شهرستان های زابل، دشتیاری و زاهدان، شرکت مه دریای خلیج، واحد عمل آوری و بسته بندی ماهی، میگو در شهرستان دشتیاری و ۱۳ واحد کوره آجر اشاره کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پایش و رصد واحدهای تولیدی استان به طور ویژه در اولویت قرار گرفته به طوری که مشکلات آنها در بخش‌های مختلف از قبیل کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه، مشکلات حقوقی و قضایی و بازار فروش احصا و شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان مشکل منابع مالی دارند و برای مثال با بانک‌ها به مشکل برخورده‌اند که بخشی از این مشکلات را در استان با سرپرستی بانک‌ها طبق حدود اختیارات آنها در کمیته‌های کارشناسی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی کرده و برای استمهال، تقسیط و تنفس تسهیلات با دید مثبت اقدام می‌شود.

شهرکی تاکید کرد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان وضعیت مطلوبی در بخش واحدهای راکد و غیرفعال داریم و چشم انداز ما امسال این است که تعداد واحدهای راکد و غیرفعال را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و رصد و برای آنها برنامه احیا تدوین و آنها را طبق برنامه فازبندی رصد و پایش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران