Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:32:55 GMT

پخش مسابقات قرآن دانش آموزان از شبکه شاد و شبکه قرآن

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۱۵۱

پخش مسابقات قرآن دانش آموزان از شبکه شاد و شبکه قرآن

مسیب زاده گفت: سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور به‌صورت زنده در شبکه شاد و شبکه قرآن و معارف اسلامی پخش می‌شود.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمدرضا مسیب زاده» با اشاره به آغاز مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز از چهارشنبه ۸ مردادماه، اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از حضور فیزیکی دانش آموزان در محیط‌های برگزاری مسابقات، مرحله نهایی کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در کانال قرآن شبکه شاد آغاز و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش افزود: این برنامه به‌صورت زنده علاوه بر شبکه شاد از طریق شبکه قرآن و معارف اسلامی نیز پخش می‌شود.

 

مسیب زاده گفت: هرچند این مسابقات از اول مرداد ماه در بستر شاد آغاز شده بود اما به‌طور رسمی از چهارشنبه با برگزاری آئین افتتاحیه به‌صورت نمادین و سخنرانی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش این مسابقات آغاز شده است و داوران در سطوح و رشته‌های مختلف به داوری آثار ارائه شده می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: لیست دانش آموزان برگزیده و راه‌یافته به این مرحله از مسابقات در فضای شاد و همچنین پرتال معاونت پرورشی و فرهنگی انتشار یافته است و دانش آموزان می‌توانند اطلاعات موردنیاز را ازآنجا دریافت کنند.

 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش از ادامه این مسابقات در فضای مجازی تا پایان مردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: کاربران می‌توانند برای شرکت در بهره‌مندی از این مسابقات به آدرس الکترونیکی parvareshi1@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: عترت و نماز شبکه قرآن و معارف مسابقات قرآن مسابقات قرآن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا