Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به آغاز اجرای پروژه عملیات انحراف آب "سد دالکی" دشتستان گفت: در اجرای سد دالکی ۲ تونل به طول ۷۰۰ و ۷۹۰ متر و سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان ساخته و تکمیل شد. - اخبار استانها -

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با اشاره به اینکه "4 سد بزرگ در استان بوشهر در حال ساخت است" اظهار داشت: سد دالکی با ظرفیت 270 میلیون مترمکعب، خائیز با حجم مخزن 16 میلیون مترمکعب، سد باغان با ظرفیت 32 میلیون مترمکعب و سد دشت پلنگ با حجم مخزن 150 میلیون مترمکعب در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی و جم در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهربا بیان اینکه سدهای کوچکی دیگر نیز در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده خاطرنشان کرد: سدهای اخند، ارغون، کلاکل و پروژه‌های کنترل سیلاب برای تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است که تعدادی از پروژه‌ها امسال افتتاح و یا آبگیری می‌شود.

وی، از آغاز پروژه انحراف آب سد دالکی خبر داد و بیان کرد: در اجرای این طرح 2 تونل انحراف آب آن افتتاح و عملیات فرازبند این سد آغاز می‌شود.

محمدی، تونل‌های انحراف آب سد دالکی را به طول 700 و 790 متر دانست و بیان کرد: این تونل‌ها به قطر 7.5 مترو با اعتبار 80 میلیارد تومان ساخته شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح فرازبند سد دالکی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 530 هزار مترمکعب خاک‌ریزی  می‌شود.

سیستم انحراف آب سددالکی استان بوشهر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد گزارش تصویری از بررسی روند ساخت بدنه سد دالکی دشتستان فاز نخست سد دالکی در استان بوشهر سال آینده افتتاح می‌شود

وی ساخت فرازبند سد دالکی را مقدمه ساخت بدنه سد دانست و گفت: این سد از نوع خاکی با هسته آسفالتی است و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، پروژه فرازبند و انحراف آب آن تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی، ارتفاع سد دالکی را  106 متر دانست و تصریح کرد: سد دالکی با حجم مفید مخزن به ظرفیت 270 میلیون مترمکعب ساخته می‌شود که نیاز اراضی کشاورزی دشتستان از جمله نخلستان‌های شبکه آبیاری دشتستان تامین می‌کند.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... سد دالکی در استان بوشهر نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل است فاز نخست سد دالکی در استان بوشهر سال آینده افتتاح می‌شود بوشهر| ۱۸۰ میلیارد تومان برای ساخت سد دالکی دشتستان اختصاص یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سد دالکی در استان بوشهر نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل است فاز نخست سد دالکی در استان بوشهر سال آینده افتتاح می‌شود بوشهر| ۱۸۰ میلیارد تومان برای ساخت سد دالکی دشتستان اختصاص یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۶ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد دالکی در استان بوشهر میلیارد تومان میلیون مترمکعب برای حمایت انحراف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در بخش آبدان شهرستان دیر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در این جلسه با حضور اعضای شورا، طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردمی مورد بررسی قرار گرفت، اظهارداشت: طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است که در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم را کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌ گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود