Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم شاهین بوشهر به طرز عجیبی در متن مهمترین جنجال این روزهای لیگ برتر قرار دارد.

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در حالی دیدار امشب برابر پارس جنوبی جم را پشت سر خواهد گذاشت که این روزها با جنجالی علیه خود مواجه شده است. البته ملی پوش سابق فوتبال ایران معتقد است آنقدر از فوتبال تجربه کسب کرده است که بتواند به راحتی این جنجال ها را مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از مصاحبه مصطفی ماهی علیه مهدی پاشازاده شروع شد. ماهی که در سرخ پوشان پاکدشت شاگرد پاشازاده بود ادعا کرد این مربی قبل از یک بازی به او دارویی داد که باعث شد نتیجه تست دوپینگش مثبت شود. پاشازاده از پنجشنبه تا امروز یک سره در حال مصاحبه با رسانه ها، رادیو و خبرگزاری هاست و جواب ماهی را می دهد. همین کار پاشازاده باعث شده برخی کارشناسان بگویند سرمربی شاهین بوشهر تمرکزش روی بازی امشب این تیم با پارس جنوبی نیست.

به بهانه همین انتقاد کارشناسان، با پاشازاده صحبت کردیم.

اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که این جنجال ها و پاسخگویی شما باعث نمی شود که تاثیر منفی روی بازی امشب بگذارد؟

ببینید اگر منطقی باشیم کاملا مشخص است که این ها تاثیری بر روند تیم نخواهد گذاشت. خدا را شکر من آنقدر حرفه ای هستم که بدانم در این شرایط چه باید بکنم. در این فوتبال آنقدر حضور داشتم که بدانم موقعیت های اینچنینی را چگونه باید مهار کنم. علاوه بر این هم باید بگویم که من با همه بازیکنانم صحبت کرده ام و همه کارهای فنی که به این بازی مربوط می شد را انجام دادیم. کل تیم آماده این بازی هستند و به این ترتیب خیالم راحت است. درباره خودم هم باید بگویم که خداوند قدرتی به من داده است که وقتی به زمین می روم گویا هیچ مشکلی ندارم و همه فکر و ذکرم فقط بازی خواهد بود.

شرایط تیم چگونه است؟ آماده این بازی هستید؟

برای این بازی کاملا آماده هستیم اما چند بازیکن اصلی را به همراه نداریم. ما الان با چهار بازیکن امید توانستیم به عدد بیست بازیکن برسیم. به هرحال نبود چهار بازیکن اصلی به هر تیمی می تواند آسیب برساند اما من اصلا گله مند نیستم چرا که از نظر تیمی کاملا خیالم راحت است. تیم حریف حتما از نظر بازیکن از ما سرتر است اما من کاملا به کاری که می کنم ایمان دارم.

این روزها اتفاقاتی علیه شما افتاده است. جدایی از سپیدرود و حواشی آن به علاوه حرف و حدیث هایی که مصطفی ماهی گفته است.

این دو جنجال به هم ربطی ندارد. درباره سپیدرود باید بگویم که من در شرایطی تصمیم به جدایی از سپیدرود گرفتم که باید اتفاقاتی می افتاد اما نیفتاد. شرایطی باید مهیا می شد که اصلا نشد و اگر شاهین بوشهر هم وجود نداشت من باز هم از سپیدرود جدا می شدم. همین شرایط در شاهین هم هست و اگر کارهایی که باید انجام می شود نشود از این تیم هم جدا می شوم. من برای خودم اصولی دارم که بسیار برایم مهم است.

درباره ادعای بازیکن سابق تان چه حرفی داری؟

ببینید نمی شود به راحتی به بقیه آدم ها تهمت زد یا الااقل من که ادعایم می شود این کار را نمی کنم. صحبت هایی مطرح شده است که تبعاتی به همراه خواهد داشت اما این برای من بسیار شائبه دار است که چرا شب قبل از این بازی باید این حرف ها مطرح شود!؟ البته من تردید ندارم که این بازیکن را وسیله قرار دادند. او یک جوان روستایی ساده و بدون شیله پیله است که همه چیزش را از دست داده است و فکر می کنم به همین دلیل هم به سراغ او رفتند. حالا بماند که من خیلی چیزها را این جا نمی توانم بگویم. خیلی از پیامک هایی که برای من و یا نفراتی دیگر می آمد.

با او صحبتی داشته ای؟

نه حرفی نزدم اما امیدوارم آنقدر عاقل باشد که بیش از این وسیله قرار نگیرد و در این میان باعث نشود عده ای به اهداف شوم خود نزدیک شوند. او باید بداند که افرادی که او را شانتاژ کرده اند کنار می روند و او می ماند و در نهایت نابود می شود.

اگر بخواهی خیلی کوتاه درباره موضوع آمپول و دوپینگ صحبت کنی چه می گویی؟

ببین او می گوید من آمپول داده ام تا بزنند اما می شود شما یک آمپولی تزریق کنید و ندانید چه چیزی تزریق کردید؟نکته بعدی اینکه همان روز علاوه بر او از یک بازیکن اصلی هم تست گرفتند چطور دوپینگ بازیکن اصلی درنیامد اما دوپینگ بازیکن نیمکت نشین درآمد؟ضمن اینکه من قبلا هم گفتم اصلا مورد دوپینگ ایشان متادون بوده که در آمده است.

او هاشم بیک زاده را هم به عنوان شاهد معرفی کرده است؟

بله و جالب این است که اصلا بیک زاده آن موقع در تیم ما نبوده است. موضوعاتی اینچنینی نشان می دهد که این بازیکن وسیله اهداف عده ای شده است. در هر حال من کارهای مهم تری دارم و اصلا دنبال این نیستم که بدانم هدف آنها چیست.

به هر حال این حاشیه ها و جنگ ها می تواند آسیب زننده باشد.

متاسفانه بله همین طور است و امیدوارم روزی برسد که همه این ها جرات کنند و در زمین و فنی بیایند روبروی من قرار بگیرند. ای کاش به جای این بازی های پشت پرده و ناجوانمردانه بیایند و رودررو با من بجنگند.

خودتان را آماده مبارزه می بینی؟

بله قطعا، مبارزه اگر فنی باشد همیشه من آماده هستم. من در تیم منتخب دنیا بازی کرده ام، پس از بهبودی دو رباط پاره یک بار دیگر در سن 28 سالگی توانستم باز هم لژیونر شوم و هشت سال پس از آن در اروپا بازی کنم. در لیگ دسته دوم 5 تیم را به لیگ یک آوردم. همین تیم پارس جنوبی جم، تیم آلومینیوم اراک که در آستانه لیگ برتری شدن است، همین تیم شاهین بوشهر که الان در لیگ برتر در آن کار می کنم و تیم های شهرداری تبریز و گسترش فولاد، تیم هایی هستند که من آنها را از لیگ دو به لیگ یک آوردم.

با بیان این فعالیت ها می خواهی چه چیزی را بگویی؟

می خواهم بگویم که من همیشه حقم را در میدان گرفته ام. من نساجی را نه با پول هنگفت که با یک رقم کاملا معمولی به گونه ای در صدر جدول نگه داشته بودم که هفت هفته پس از استعفای من و نتایج ضعیفی که می گرفتند باز هم در بین تیم های بالای جدولی بودند که پس از آن جواد نکونام به تیم آمد و زحمت زیادی کشید و در نهایت نساجی لیگ برتری شد. بله من همیشه حقم را در زمین می گیرم چون در کار فنی آماده مبارزه هستم.

اینکه تیم شاهین بوشهر را هم انتخاب کردی به همین ثابت کردن خودت بر می گردد؟

ببینید من پیش از این هم خودم را ثابت کرده ام. جرات داشتم که تیم پایین جدولی را برداشتم. ما در بازی با سایپا می توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم. یک نصفه موقعیت به آنها دادیم که آن هم تبدیل به گل شد. از شاگردانم می توانید شیوه کار کردن من را بپرسید. بازیکنی مانند محمد محبی را من از تیم جوانان شاهین بوشهر بالا آوردم تا در ترکیب تیم به میدان برود و پس از بها دادن به او باعث شدم تا وی شناخته شود.

حرف آخر ...

ما خودمان به فوتبال ایران ضربه می زنیم و بعد از آن دائم از فوتبال پاک حرف می زنیم. در استقلال و تیم ملی هم حق من را خورده بودند اما حقم را گرفتم. الان هم همینطور است و مطمئن باشید حقم را خواهم گرفت. اصولا در فوتبال دنیا هرکسی لیاقت بیشتری داشته باشد می تواند بالا بیاید اما این جا هر کسی که بهتر باشد اما از نظر پشتوانه ضعیف تر باشد باید کنار برود.

پشتوانه؟

بله، متاسفانه باید بگویم اگر بخواهید موفق شوید باید تیمی خارج از میدان داشته باشید. یک تیم رسانه ای، یک تیم بزن بهادر و ... ، نمی دانم شاید باید من هم دست به کار شوم و تیمی بیرون از زمین برای خودم تشکیل بدهم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی پاشازاده بازیکن اصلی شاهین بوشهر باید بگویم تیم شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

او افزود: حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه  بازیکنان این تیم  برای اتلاف وقت روی زمین می‌افتادند، گفت: من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم، چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید.

مورایس درباره اینکه تیم سپاهان از ستاره‌های زیادی برخوردار است و مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیز‌های زیادی، چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست.

او ادامه داد: اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون  ۱۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول داریم. البته  می‌توانم بگویم سپاهان هم ۱۰ سال است که قهرمان نشده است. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد و عباس حبیبی که کسی آنها را نمی‌شناسد. همچنین  نفراتی، چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره هستند و در تیم ملی حضور ندارند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سیاوش یزدانی یک ستاره است که استقلال او را نمی‌خواست، تصریح کرد: شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.

مورایس درباره وضعیت همکاری خود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده اظهار کرد: من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌ صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)