Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تربیت اسلامی و انقلابی و تلاش در جهت تربیت سفیران انقلاب اسلامی در دستور کار این معاونت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علاءالدین بروجردی، معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم معارفه اش که صبح امروز با حضور ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا و طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار شد، گفت: برای من بسیار کار مشکلی است در جایگاهی که مهندس شیخ الاسلام فعالیت کرده، حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحوم مهندس شیخ الاسلام در طول 4 دهه گذشته همواره دارای مسئولیت های بزرگی در وزارت امور خارجه بوده و خدمات ارزنده ای به کشور ارائه داده و ادامه فعالیت ایشان و برداشتن گامهای بلند در جهت تحقق مصوبات هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای بنده بسیار حائز اهمیت است.

بروجردی با اشاره به یکی از سیاست های مورد تأکید مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر موضوع تجدید حیات علمی جهان اسلام تأکید دارند و باید بتوانیم در دانشگاه آزاد اسلامی این مسیر را دنبال کنیم. همچنین تربیت اسلامی و انقلابی و تلاش در جهت تربیت سفیران انقلاب اسلامی باید در دستور کار معاونت امور بین الملل قرار گیرد.

علاءالدین بروجردی معاون بین المللی دانشگاه آزاد شد

 

وی افزود: تربیت سفیران انقلاب بسیار حائز اهمیت است، چرا که دانشجویان خارجی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند، نقش بسیار مهمی در چگونگی نگاه ملت ها به انقلاب اسلامی دارند.

معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: حوزه امور بین الملل در دانشگاه مستلزم کارهای بسیار بزرگی است. رقبای فراوانی در این عرصه داریم و باید تمام تلاش خود را در این حوزه به کار ببریم تا از ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود.

 شیخ عطار: معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در دیپلماسی کشور دارد

در ادامه علیرضا شیخ عطار، مسئول سابق تمشیت معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، یاد و خاطره مرحوم مهندس حسین شیخ‌الاسلام را گرامیداشت و گفت: افرادی که در دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌شوند، دارای کارنامه ارزنده ای هستند.

وی افزود: دکتر بروجردی جزو اولین افرادی است که در وزارت خارجه مشغول به کار شد و دارای سوابق ارزنده‌ای همچون سفیر ایران در چین، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین تهدیدها و فرصت ها منشاء خارجی دارد، اظهار داشت: موضوع روابط بین‌الملل بسیار مهم و حیاتی است و سازمان‌هایی که به این حوزه توجه دارند، می‌توانند تهدیدها را خنثی و از فرصت‌ها استفاده کنند. از این‌رو معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در دیپلماسی و حفظ کشور از تهدیدهای خارجی و داخلی دارد که این امر با تربیت دانشجویان خارجی و سفیران محقق می‌شود.

مسئول سابق تمشیت معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی به افزایش جذب دانشجویان خارجی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته تعداد دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از 8 هزار نفر به 18 هزار دانشجو افزایش یافت و امسال با توجه به اینکه دانشگاه‌ها تحت تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، آمار جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است.

 شیخ عطار در پایان برای دکتر بروجردی در مسئولیت معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... علاءالدین بروجردی معاون بین المللی دانشگاه آزاد شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علاءالدین بروجردی معاون بین المللی دانشگاه آزاد شد واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ سند جدید درباره ماجرای هیئت علمی‌شدن دختر روحانی/ ابهامات تشدید شد ۲ امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است ۳ هشدار عضو کمیسیون اقتصادی:مردم با احتیاط وارد بورس شوند ۴ واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک پایین درآمدی طبق طرح جدید مجلس ۵ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند ۶ بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس ۷ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۸ روحانی درگذشت والده عراقچی را تسلیت گفت مهمترین اخبار سیاسی سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند توضیح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره خانم مریم روحانی بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه‌ هستیم تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد اسلامی علاءالدین بروجردی امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج