Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:52:17 GMT

ظرفیت بالای منطقه نفتی بهرگان در مقابله با تحریم ها

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۷۰۱

ظرفیت بالای منطقه نفتی بهرگان در مقابله با تحریم ها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منطقه بهرگان با دارابودن تاسیسات و نیروهای عملیاتی جهادی، توانایی‌های غیرقابل انکار و اثبات‌شده‌ای در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در جریان بازدید از تاسیسات خشکی منطقه بهرگان، میدان سروش، پایانه شناور خلیج فارس و SBM  و عملیات همزمان تخلیه و بارگیری، اظهار داشت: منطقه بهرگان با توجه به وجود ظرفیت بالای مخازن ذخیره‌سازی و تاسیسات مرتبط با صادرات و واردات انواع نفت‌خام، این پتانسیل منحصربه‌فرد را دارد که تبدیل به هاب بِلندینگ و مخلوط کردن برای واردات و صادرات انواع نفت‌خام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تولید اقلام با تکنولوژی بالا برای تعمیر توربین‌های سکوی بهرگانسر، نیروگاه مرکزی بهرگان و تغییر آرایش سکوهای فرآورشی سروش و تولید کارت‌های الکترونیکی برای مقابله با تحریم‌ها در رونق و جهش تولید ابراز خرسندی کرد و گفت: این اقدام با توجه به محدودیت‌ها، امکانات حداقلی موجود و تحریم‌های ظالمانه، بسیار ارزشمند و گامی موثر در تحریم ناپذیرشدن صنعت نفت کشور است.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شرکت ملی نفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط شرکت ملی نفت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شرایط فروش فوق العاده مرحله دوم محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۳ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۱|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۵ دارایی مالکان سهام عدالت ۴.۱ درصد آب رفت ۶ وزیر اقتصاد: نقدینگی ۷۰هزارمیلیاردتومانی واردشده به بورس را حفظ می‌کنیم ۷ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۰|پناه بردن سرمایه‌گذاران به طلا با وخامت اوضاع اقتصاد آمریکا ۸ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۱|افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۱ هزار تومان شد مهمترین اخبار اقتصادی گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گروکشی سیاسی در معرفی وزیر جدید صمت/حاجی دلیگانی: آقای رئیس جمهور جلوی بی‌قانونی را بگیرد مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه‌ هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت ملی نفت شرکت ملی نفت امروز ۹۹ ۰۵ قیمت دلار تحریم ها قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی اظهار کرد: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها، ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر (معادل ۵۲۷ میلیارد تومان) فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافت، تصریح کرد: این مقدار ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی، سهمی بسزا در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده حدود ۱۸ میلیون لیتر (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی گفت: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده