Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کارت ورود به جلسه چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۲ مرداد تا ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ مرداد بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir از کارت آزمون خود پرینت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت کارت لازم است فرم خود اظهاری توسط داوطلب تکمیل شده تا نمایش کارت فعال شود. (به منظور حفظ سلامتی کلیه داوطلبان این فرم باید با دقت پر شود.)

برای تمامی افرادی که مبتلا به کرونا هستند مکانی جداگانه در نظر گرفته خواهد شد.

داوطلبانی که به هر دلیل غیر مجاز هستند می توانند از طریق تکمیل مدارک، نقص مدرک خود را ارسال و پس از بررسی توسط کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. تمامی داوطلبان می توانند در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ مرداد ۹۹ فوق نسبت به بر طرف کردن نقص مدرک اقدام کنند.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی  رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر  روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود. 

تعداد حوزه های آزمون به ۲۷ حوزه در مراکز استان ها و ۴ مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه‌های اولیه اضافه شد. همچنین حوزه های شهر تهران از ۲ حوزه به ۴ حوزه افزایش پیدا کرد.

کد خبر 4988312

منبع: مهر

کلیدواژه: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری خوداظهاری ویروس کرونا مرکز سنجش آموزش پزشکی ویروس کرونا سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پروتکل های بهداشتی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳