Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:58:16 GMT

علی‌نژاد: مثل گذشته به فدراسیون‌ها بودجه نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۹۹۶

علی‌نژاد: مثل گذشته به فدراسیون‌ها بودجه نمی‌دهیم

معاون وزارت ورزش گفت: همه خانواده ورزش باید دست به دست هم دهیم که در المپیک توکیو در همه رشته‌ها بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی فدراسیون والیبال با حضور تعدادی از مسئولان در آکادمی ملی المپیک صبح امروز برگزار شد که روسای هیات های استانی از طریق ویدیوکنفرانس در این مجمع حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال با اشاره به موفقیت‌های این رشته گفت: حضور داورزنی در این چند سالی که در فدراسیون والیبال است را باید مغتنم شمرد چون موفقیت‌های چشمگیری در این مدت به دست آمد و همه این موفقیت‌ها به خاطر مدیریت ایشان و زحمات همه همکاران‌شان است. والیبال ایران در تمامی رده‌های سنی توانسته موفق عمل کند. در آسیا که سال‌هاست حرف اول را می‌زنیم و در دنیا نیز چند سالی است که دوشادوش تیم‌های قدرتمند جهان افتخارآفرینی می‌کنیم.


وی افزود: سال گذشته تیم ملی بزرگسالان ما توانست برای دومین بار پیاپی سهمیه المپیک را کسب کند و این کار بسیار بزرگی است. همچنین تیم جوانان ما با یک کادرفنی کاملا ایرانی توانست عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد که این موضوع نیز برای ورزش ما بسیار باارزش است. بسیاری از جوانان و نوجوانان ما به خاطر موفقیت‌های اخیر به سمت این رشته آمدند. قطعا هر موفقیتی با یک کار گروهی به دست می‌آید و در فدراسیون والیبال این اتفاق مشهود است. باید ما از روش‌های موفق به درستی الگوبرداری کنیم.


علی نژاد همچنین عنوان کرد: فدراسیون والیبال در عرصه بین‌الملل و کسب کرسی نیز موفق بوده و درحال حاضر داورزنی عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی است که یک دستاورد مهم برای والیبال و ورزش کشور محسوب می‌شود. از هر جهت که نگاه می‌کنیم مجموعه والیبال در این سال‌ها موفق عمل کرده است. فدراسیون والیبال نشان داد که به جز فوتبال هم اگر با برنامه‌ریزی عمل کنیم می‌توانیم در مارکتینگ نیز موفق باشیم.
معاون وزیر ورزش همچنین درخصوص وضعیت پرداختی به فدراسیون‌ها در سال 99 گفت: مبنای پرداختی ما به فدراسیون‌ها با توجه به تصمیم جدید موفقیت و ارزیابی عملکرد آن‌ها است و دیگر مثل گذشته عمل نمی‌کنیم. در هفته آینده تفاهم‌نامه را با فدراسیون‌ها می‌بندیم که عملکرد آنها را ارزیابی کنیم. 


وی در پایان گفت: ویروس کرونا باعث شد که فضای دنیا متفاوت شود و قطعا ورزش نیز تحت تاثیر این فضا قرار گرفت. المپیک به تعویق افتاد و اکثر فدراسیون‌های جهانی تاریخ مسابقات خود را تغییر دادند. باید قبول کنیم که این شرایط فعلا موجود است و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.ورزش توانستیم اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با ویروس کرونا انجام دهیم. با شرایط طبیعی‌تر که با رعایت پروتکل‌ها صورت می‌گیرد امیدوارم بتوانیم تا هفته‌های آینده مسابقات را از سر بگیریم. همه خانواده ورزش باید دست به دست هم دهیم که در المپیک توکیو در همه رشته‌ها بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد فدراسیون والیبال فدراسیون ها موفقیت ها علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک