Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار صحبت درباره ماندن در نفت مسجدسلیمان را به پایان فصل موکول کرد.

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره حواشی پیش آمده در بازی شب گذشته تیمش مقابل ذوب آهن و مشکلات مالی تیم های نفتی، صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار در گفتگو با تسنیم، درباره گل حسین ابراهیمی در بازی با ذوب ‌آهن و اینکه بازیکنان و سرمربی تیم میزبان اعتقاد داشتند این گل آفساید بود، گفت:

متأسفانه در تصویری که از تلویزیون پخش شد، مدافع ذوب‌آهن دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با سیستم 2-5-3 بازی می‌کردند که پیستون راست ذوب‌آهن آفساید را پر کرده بود، ولی این بازیکن در قاب تصویری که گل ما را نشان داد، دیده نمی‌شود. بازیکن ذوب‌آهن بعد از بازی به همکاران من گفته بود که آفساید را پر کرده بود. در آن صحنه کمک داور تصمیم خوبی گرفت.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به عملکرد تیمش در این فصل، درباره وضعیت نفتی ‌ها برای دیدارهای آینده افزود:

تیم ما در لیگ امسال بیشترین صعود را در جدول داشت. این تیم فصل گذشته در آخرین روز در لیگ برتر ماندگار شد، ولی الان در رتبه هشتم قرار داریم و امسال بیشترین جهش را داشتیم. تمام تلاش ما این است که یک رده دیگر هم در جدول صعود کنیم. در ضمن باید از شاگردانم بابت انگیزه و تلاشی که در زمین مسابقه دارند، تشکر کنم. ما شانس کسب سهمیه نداریم و خطر سقوط را هم احساس نمی‌کنیم در ضمن انگیزه مالی هم در بین بچه‌ها ایجاد نشده است، ولی آنها در هر بازی می‌جنگند تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود و این بسیار باارزش است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با وجود مشکلات مالی در نفت مسجدسلیمان، در این تیم خواهید ماند؟»، تصریح کرد:

اجازه بدهید در این مورد در پایان فصل صحبت کنم. الان تمام تمرکز ما روی بازی‌های لیگ برتر و سپس جام حذفی است. امکانات در نفت مسجدسلیمان بسیار ضعیف است و دست مسئولان هم بسته است. اینجا باید از هیئت مدیره باشگاه هم تشکر کنم که شرایط را طوری فراهم کردند که بتوانیم امروز با هواپیما به مسجدسلیمان برگردیم، چون قرار بود بازگشت ما با اتوبوس باشد. امکانات تیم ما در حد تیم‌های مدعی لیگ دسته اول هم نیست و با این وضعیت فصل آینده نفت مسجدسلیمان موفق نخواهد شد، فرقی هم ندارد چه کسی سرمربی این تیم باشد.

تارتار در پایان گفت:

باید از مسئولان ذوب‌آهن تشکر کنم که برای انجام تمرین ریکاوری امروز (شنبه) به ما زمین دادند. همچنین امیدوارم بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه‌کن شود تا همه چیز به شرایط طبیعی برگردد. برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگران واقعاً هیچ لذت و هیجانی ندارد.

همچنان بخوانید:

ذوب آهن متهم می کند؛ پشت پرده تصمیم گرفتند اصفهان یک تیم در لیگ برتر داشته باشد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!