Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره غیبتش در نشست خبری بعد از دیدار با سایپا، اظهار داشت: در طول هفته، کاری برای تیم انجام نداده و در تمرینات هم حضور نداشتم؛ به همین دلیل در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکردم، زیرا درباره مسائل فنی صحبتی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام کار‌های تاکتیکی طی این مدت زیر نظر دستیارم (حمید عبداللهی) انجام شده بود، بنابراین از او خواستم تا در مصاحبه بعد از بازی شرکت کند. انشاالله در بازی‌های بعد، خودم به سوالات پاسخ خواهم داد.

او در خصوص وضعیت ماشین سازی در لیگ برتر و احتمال سقوط این تیم به لیگ یک، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم شرایطمان نگران کننده و سخت شده باشد، چون در رده یازدهم قرار داریم. فاصله‌ها در پایین جدول بسیار نزدیک است و ۳ مسابقه بعدی ما در تبریز خواهد بود. ماشین سازی فقط به ۳ امتیاز احتیاج دارد و برای دیدار بعدی مقابل پارس جنوبی جم آماده می‌شویم.

سایپا هیچ موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکرد

سرمربی ماشین سازی در ادامه بیان کرد: در دیدار برابر سایپا موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما شرایط، همیشه اینگونه نیست. سایپا هیچ موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکرد. من نگرانی زیادی بابت ادامه فصل ندارم، اما بازیکنان باید احساس مسئولیت بیشتری از خود نشان دهند. به زودی شرایط ماشین سازی را تغییر می‌دهیم.

او افزود: نقاط ضعف در تیم وجود دارد که آن‌ها را برطرف خواهیم کرد. متاسفانه در زمین بازی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود و برطرف کردن این نقاط ضعف وقت زیادی می‌خواهد. از لحاظ ذهنی باید کمی شرایط بازیکنان را تغییر دهیم تا در جدول وضعیتمان بهتر شود.

افاضلی درباره اینکه ماشین سازی طی ۹ دیدار اخیر کلین شیت نداشته است، توضیح داد: من از این تعداد در ۳ مسابقه سرمربی بوده ام. اینکه در هر بازی گل دریافت می‌کنیم جزو ایرادات است و باید ذهنیت تیم ما تغییر کند.

بیشتر بخوانید

مربی تیم فوتبال ماشین سازی: افاضلی دوران نقاهت را پشت سر گذاشته است در اصفهان کرونا نگرفته ام

او در خصوص شایعات ابتلایش به کرونا در اصفهان، گفت: این موضوع درست نیست. زمانی که با پارس جنوبی جم برای دیدار با ذوب آهن راهی اصفهان شدیم، تست کرونای من منفی شد. به محض اینکه متوجه شدم دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا هستم، خودم را قرنطینه کردم. قبل از دیدار با گل گهر در هیچ کدام از جلسات تمرینی حضور نداشتم و زمانی که مشکلات تنفسی برایم ایجاد شد، راهی بیمارستان شدم.

سالم‌ترین فرد در یک ماه آینده، من هستم

افاضلی در مورد اینکه آیا جواب تست کرونایش مفی شده است یا خیر، اظهار داشت: اگر جواب تست کرونای من منفی نبود از بیمارستان مرخص نمی‌شدم. تست دوم یک روز قبل از سفر به تهران، از من گرفته شد. علاوه بر آن‌ها برای اطمینان بیشتر، ۳ تست حلق، خون و بینی را پشت سر گذاشتم تا با خیال راحت به جمع تیم اضافه شوم. افرادی که بیماری کرونای آن‌ها بهبود پیدا می‌کند تا مدت‌ها به این ویروس مبتلا نمی‌شوند و به دیگران هم نمی‌توانند آن را انتقال دهند، بنابراین سالم‌ترین فرد در یک ماه آینده، من هستم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی هومن افاضلی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا