Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:51:01 GMT

خسرو سینایی کارگردان پیشکسوت سینما درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۱۶۱

خسرو سینایی کارگردان پیشکسوت سینما درگذشت

کارگردان و فیلنامه نویس پیشکوست سینمای ایران و خالق فیلم عروس آتش درگذشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خسرو سینایی که مدتی  به علت عفونت ریه و مبتلا شدن به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، ساعتی پیش درگذشت.

از جمله آثار این کارگردان می‌توان به جزیره رنگین، کویر خون، مثل یک قصه، گفتگو با سایه، عروس آتش، کوچه پاییز، هیولای درون، زنده باد و تهران امروز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1439/P/S4,34/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ بیانبه جمعی از ستایشگران کشور در حمایت از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب ۳ به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟ ۴ تحلیلی بر وضعیت فعلی و آتی کاغذ/ آیا قیمت کاغذ تحریر ۳۰ درصد حباب منفی دارد؟ ۵ ساخت مستند حیات وحش از منطقه‌ای که فقط هفت نفر واردش شده‌اند/ ماجرای دستمزد یک دهمی برای ۲ پروژه یکسان + عکس ۶ پخش "عصرجدید" ۴ روزه شد ۷ «تنها راه رستگاری»؛ ترجمه سید مهدی شجاعی از خطبه پیامبر(ص) در روز غدیر ۸ نصر۶؛ پاسخ ارتش به شرارت های آمریکا در خلیج فارس و نابودی رویای «سیف سعد» صدام مهمترین اخبار فرهنگی گیتی‌خامنه دوباره قصه‌گوی تلویزیون شد/ چطور برای کودکان باید برنامه‌سازی کرد؟ تحلیلی بر وضعیت فعلی و آتی کاغذ/ آیا قیمت کاغذ تحریر ۳۰ درصد حباب منفی دارد؟ نوروزی: تأمین امکانات بهداشتی هزینه‌بردار است/ سازمان تبلیغات هزینه اعزام مبلّغ را به هیئت‌ها بدهد نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست مصاحبه اختصاصی| شورای مصالحه درباره مذاکرات صلح تصمیم بگیرد/ آیا غنی و عبدالله اختلاف دارند؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گروهک تروریستی تندر را بشتر بشناسد/ سرکرده تروریست‌های مستقر در آمریکا در دستان وزارت اطلاعات جلسه بانکی‌ها با رئیس قوه قضائیه/ رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها:مبدأ عمده تخلفات، خارج از نظام بانکی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی ویدئویی از خوانندگی منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون برای دخترش سوفیا منتشر شده است. سال گذشته هادی این آهنگ را برای دخترش خواند و برای تولدش به او تقدیم کرد. اکنون ویدئوی خواندن این آهنگ در استودیو منتشر شده است.

همه چیز درباره جنجال خانوادگی یکتا ناصر و منوچهر هادی | این دعوای زن و شوهری را باور کنیم؟

کد خبر 847355 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد