Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه جلسه معارفه معاون امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی این دانشگاه درباره تسهیلات جدید برای داوطلبانی که جذب دوره های بدون آزمون این دانشگاه می شوند، گفت: چنانچه داوطلبان قبل از ۱۵ شهریور و بر اساس سوابق تحصیلی وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد اسلامی شوند و سپس در آزمون سراسری قبول شوند، این دانشجویان بدون پرداخت هزینه، اختیار دارند دانشگاه خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این دانشجویان می‌توانند بدون پرداخت هزینه ترم اول، به دانشگاهی که از طریق آزمون سراسری قبول شده اند بروند و هزینه‌ای هم به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت نکنند. پیش از این هزینه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت قبولی در سایر دانشگاه‌ها و انتخابشان برای تحصیل در دانشگاه دیگر، بازپرداخت نمی شد.

طهرانچی افزود: پس دانشجویان نگران درس و ثبت نام خود نباشند و این شیوه برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌ها اعمال شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم اکنون ۸۵ درصد دانشجوهای ما بدون مسیر کنکور وارد می‌شوند و این مسیر بر اساس سوابق تحصیلی آن‌ها است.

طهرانچی با اشاره به اینکه صندلی خالی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد وجود دارد، گفت: بر اساس تصمیم گیری شورای سنجش و پذیرش مقرر شد، دو شیوه نامه از طریق ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و بر اساس تصمیم وزیر علوم مورد پیگیری قرار گیرد و موضوع تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد در مجلس شورای اسلامی هم مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: منتظر تصمیم هستیم تا فعالیت‌ها برای داوطلبان کارشناسی ارشد نیز مانند سایر مقاطع در این جهت انجام شود.

انتهای پیام /

167 / 167 پذیرش بدون آزمون محمدمهدی طهرلنچی داوطلبان ورود به دانشگاه کنکور سراسری کارشناسی ارشد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون داوطلبان ورود به دانشگاه کنکور سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد برای داوطلبان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد