Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@04:40:37 GMT

پشت پرده تصاویر تجمع طالبان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۲۹۶

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا؛ سردار علی ذوالقدری در واکنش به  انتشار تصاویر با موضوع حضور اعضای یک گروهک تروریستی در یکی از پارک های تهران گفت: روز گذشته در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی که در  آن چند نفر  اقدام به استفاده از پرچم یک گروهک تروریستی کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ویژه ماموران پلیس امنیت قرار گرفت و در پی آن عوامل این اقدام شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اقدام که موجبات سوء استفاده رسانه های معاند شده بود، با سرعت عمل پلیس عاملان اصلی تولید و بازنشر این تصاویر با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شدند. 

به گفته رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ این افراد برای  سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی تحویل مرجع قضایی شدند: این افراد هیچ ارتباطی با گروهگ تروریستی مذکور نداشتند.

گفتی‌است، روزگذشته تصاویری در فضای مجازی به انتشار درآمد که در توضیحات آن ادعا شده بود، مربوط به گردهمایی تعدادی از اعضای گروهک ترویستی طالبان در پارک ملت تهران است.

کد خبر 536359 برچسب‌ها پلیس امنیت افغانستان طالبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت که حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات به معنای نیرومند شدن داعش در افغانستان نیست.

سخنگوی طالبان این حمله را یک جنایت خوانده و افزود که تلاش‌ها برای جستجوی عاملان این رویداد ادامه دارند.

مجاهد افزود: «جنایت اخیر داعش در ولایت هرات کدام دست‌آوردی برای آن‌ها نیست و قوت آنان را هم نشان نمی‌دهد. این یک جنایت محض است که انجام شده و در اکثر کشورها ممکن انجام شود. نیروهای امنیتی متوجه پیدا کردن سرنخ این جنایت هستند و عاملان را به جزا خواهد رساندند.»

مسئولیت حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات را گروه داعش پذیرفت؛ در این حمله تروریستی ۷ نفر جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند