Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:48:54 GMT

کرونا| کویت پرواز به مقصد ۳۱ کشور را ممنوع اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۴۵۲

کرونا| کویت پرواز به مقصد ۳۱ کشور را ممنوع اعلام کرد

دولت کویت از ممنوعیت پرواز به ۳۱ کشور به سبب ویروس کرونا خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، اداره کل هواپیمایی غیرنظامی کویت امروز شنبه منع پروازهای تجاری به 31 کشور به سبب شیوع کرونا را اعلام کرد.

این کشورها شامل هند، پاکستان، مصر، فیلیپین، لبنان و سریلانکا که همه آنها اتباع زیادی در کویت دارند و نیز کشورهای چین، ایران، برزیل، مکزیک، ایتالیا و عراق را شامل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات کویت گفته اند که فرودگاه بین المللی پایتخت با 30 درصد ظرفیت عملیاتی از امروز شنبه فعالیت می کند و به تدریج این میزان در ماههای آینده افزایش خواهد یافت.

وزارت بهداشت کویت از ثبت حدود 67 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و جان باختن حدود 400 نفر از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون خبر داده است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۲ لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت ۳ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۴ برخورد مرگبار دو هواپیما در ایالت آلاسکا/ یک قانونگذار آمریکایی کشته شد ۵ ورود جنگنده‌های ترکیه به جمهوری آذربایجان ۶ مخالفت احزاب اپوزیسیون هند با حذف تعالیم اسلامی و داستان تیپو سلطان از کتب درسی ۷ بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ۸ لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه اختصاصی| شورای مصالحه درباره مذاکرات صلح تصمیم بگیرد/ آیا غنی و عبدالله اختلاف دارند؟ گزارش| نظامیان ترکیه در دهه گذشته به چه کشورهایی اعزام شده‌اند؟ موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد بررسی ابعاد تهدید موجودیتی رژیم اسرائیل/ چرا صهیونیست‌ها احساس امنیت ندارند؟ مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست مصاحبه اختصاصی| شورای مصالحه درباره مذاکرات صلح تصمیم بگیرد/ آیا غنی و عبدالله اختلاف دارند؟ موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گروهک تروریستی تندر را بیشتر بشناسید/ سرکرده تروریست‌های مستقر در آمریکا در دستان وزارت اطلاعات درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد