Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مسلم قادری معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد گفت: از ابتدای امسال با اجرای طرح ابرار، کار بستر سازی و آسفالت محور سرخوئیه - انگرچاله بخش اسفندقه در دستور کار این معاونت قرار گرفت که با همت جهادی کار آسفالت ۱۱ و نیم کیلومتر از تعهد اجرای این طرح به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: برای اجرای این طرح راه روستایی بیش از ۳میلیارد تومان اعتبار و استفاده از تجهیزات و امکانات این اداره کل هزینه شده است.
وی ابراز کرد: با زیر بار ترافیکی قرار گرفتن این محور روستایی بیش از ۲۷۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر یکهزار نفر از روستاهای انگر چاله، سرخوئیه بالا و پائین، قنات، جنت و خموروتوئیه و ۱۰ آبادی دیگر بخش اسفندقه از نعمت راه روستایی مناسب بهره مند شدند.
قادری اظهار کرد: با احداث این راه روستایی آهنگ توسعه و پیشرفت در مناطق روستایی بیشتر و انگیزه مردم و اهالی برای زندگی در روستاها و افزایش تولیدات روستایی را در پی دارد.
معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به روند و سرعت اجرای طرح ابرار (اقدام برای راه های روستایی اولویت دار )، عنوان کرد: در قالب این طرح تا کنون ۳۴ کیلومتر آسفالت، ۲۰ کیلومتر تیغ زنی و ۲۲ کیلومتر راه روستایی زیرسازی شده است.
وی در خاتمه تاکید کرد: با توکل بر خداوند و با همت جهادی تا پایان امسال ۵۹ کیلومتر راه روستایی را در جنوب کرمان آسفالت و زمینه تردد آسان و ایمن مردم روستایی را فراهم می کنیم که با این اقدام در مجموع در جنوب کرمان ۴۰ روستا در جنوب کرمان دارای راه مناسب و ۱۵ روستا از بن بست خارج می شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راه روستایی جنوب کرمان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید