Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:54:21 GMT

تولید برق البرز در وضعیت تعادل قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۸۰۰

تولید برق البرز در وضعیت تعادل قرار دارد

عزیزاله شهبازی روز شنبه  در بازدید سرزده از مرکز دیسپاچینگ برق استان البرز از مردم خواست همچنان در مصرف آب و برق صرفه جویی بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۶۰ درصد کنتورهای برق استان  از راه دور قرائت می شود ضمن آنکه  صرفه جویی مردم  البرز جای قدردانی دارد.

شهبازی گفت: بار اضافی برق تولیدی در البرز به شبکه ملی منتقل می شود تا استان های دیگر کشور که  بسیار گرم هستند نیز از این امکان مهم بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: شرکت توزیع برق استان  البرز مرز دانش را درنوردیده و مرکز پایش برق این استان  پس از تهران در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

استاندار البرز اظهار داشت: البرز در کشور تنها استانی بود که پست برق ۴۰۰ کیلوولتی نداشت اما سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی این آن آغاز شد و تاکنون نیز حدود ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

شهبازی عنوان کرد: تلاش های صورت گرفته در شرکت توزیع نیروی برق استان قابل تقدیر است و از وزیر  نیرو برای تامین برق و آب البرز کمال تشکر را داریم.
اکنون به دلیل مدیریت مصرف برق در استان البرز، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت نیرو  برای ارتقا زیرساخت های تامین نیرو این  استان ختصاص یافته است.

شرکت توزیع برق البرز حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک دارد.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  مصرف بهینه برق استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق استان البرز مصرف بهینه برق استان البرز برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن تعادل نیکو اشلوتربک هنگام خوشحالی پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند بازی برگشت را نیز همچون بازی رفت با یک گل به سود خود خاتمه داد تا با کسب پیروزی 2-0 در مجموع دو بازی، پاری سن ژرمن را شکست داده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. خوشحالی بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • نیروگاه مفتح همدان: نقشی در ایجاد فروچاله‌ها نداریم
  • راه اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک دوکلاچه
  • برهم خوردن تعادل نیکو اشلوتربک هنگام خوشحالی پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی