Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جشنواره هنری رسانه‌ای مرصاد با شعار «ما قوی هستیم» در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جشنواره هنری رسانه‌ای مرصاد در سمنان برگزار می‌شود. فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) سمنان با اشاره به این که شعار «ما قوی هستیم»، محوریت آثار تولیدی این جشنواره را تشکیل می‌دهد؛ گفت: کلیه دانش‌آموزان و دانشجویان (حداکثر ۲۵ ساله) سمنانی، بدون داشتن تخصص ویژه‌ای در زمینه تولیدات رسانه‌ای، و صرفا با داشتن یک تلفن هوشمند و یا رایانه امکان شرکت در این جشنواره را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جناب سروان قاسم پور ضمن تاکید بر مردمی بودن این جشنواره، تصریح کرد: تحقیق و تولید اثر در زمینه خلاقیت‌ها، ابداعات، پیشرفت‌ها و نکات برجسته دفاع مقدس باعث ایجاد روحیه خودباوری و امید به آینده در مخاطب خواهد شد.

وی افزود این جشنواره در سه بخش تولیدات تصویری مثل کلیپ، نماهنگ و...، تولیدات صوتی شامل پادکست، مصاحبه و خاطره گویی و همچنین بخش تولیدات تجسمی مثل طراحی پوستر، عکس نوشته و... برگزار می‌شود که برادران و خواهران تا ۳۱ مرداد می‌توانند ثبت نام کنند همچنین تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ مهلت دارند ارسال آثارشان را ارسال کنند.

قاسم پور با اشاره به تقدیر از نفرات برتر هر بخش با جوایز نقدی، بیان کرد: داوری این جشنواره به صورت مردمی و با رای گیری در صفحات مجازی این جشنواره انجام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به صفحه @MersadFest در فضای مجازی مراجعه کنید.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوره مرصاد دانشگاه سمنان بسیج دانشجویی سمنان برگزار می شود رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است