Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجر گفت: 2 میلیون و 98 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی از پاییز سال گذشته تاکنون در گلستان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مختار مهاجر» عصر امروز(شنبه 11 مرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: روز گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه 300 میلیارد تومان برای زهکشی استان تخصیص اعتبار شده است که 100 میلیارد تومان آن فردا به استان اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: از مهر ماه سال گذشته دو میلیون 752 هزار تن محصول کشاورزی و باغی با ارزش 7 هزار و 178 میلیارد تومان تولید شد.

 

مهاجر بیان کرد: 261 هزار تن محصول دامی نیز در این مقطع به ارزش دو هزار و 100 میلیارد تومان تولید شده و در مجموع 2 میلیون و 98 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی از پاییز سال گذشته تاکنون تولید شده است.

 

وی بیان کرد: در استان گلستان یک میلیون و 280 هزار تن گندم با ارزش سه هزار و 200 میلیارد تومان برداشت شد که 99.5 درصد از بهای گندم کاران در فصل برداشت محصول پرداخت شده است.


 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان به برداشت 86 هزار تن کلزا در استان اشاره و بیان کرد: تاکنون در سطح استان گلستان 190 هزار تن گوجه فرنگی برداشت شده است.

 

مهاجر متذکر شد: 170 هزار تن سیب زمینی با نرخ یک هزار و 100 تومان  و  140 هزار تن چغندر قند با اعتبار 96 میلیارد تومان از سطح استان برداشت شده است.

 

وی متذکر شد: در بخش گیاهان دارویی  5 هزار تن گل گاوزبان با اعتبار بالغ بر 125 میلیارد تومان از مزارع گلستان برداشت شده است.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان متذکر شد: از سال 92 تاکنون سطح گلخانه های استان از دو هکتار به 280 هکتار افزایش یافته است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید محصولات دامی و کشاورزی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان مطالبات گندمکاران جلسه شورای اداری گلستان میلیارد تومان برداشت شد تولید شد هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از رشد تولید محصولات کشاورزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی، ظهر امروز در جلسۀ تنظیم بازار لرستان گفت: کارگروه  تنظیم بازار یکی از کارگرو‌ه‌های مهم است که مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت  و نظارت در این کارگروه مطرح می‌شود.

او اضافه کرد: تولید محصولات کشاورزی در لرستان در تمام زیربخش‌ها رشد خوبی در سال گذشته داشته‌است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

ذخیره‌سازی 1500 تن مرغ منجمد در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به افزایش تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در این استان، یادآور شد: تولید گوشت مرغ بیش از نیاز است و باید به دیگر استان‌ها صادر شود.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، یادآور شد: سهمیه گندم کارخانجاتی که به تعهد خود برای تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند قطع می‌شود.

انتهای پیام/644/

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان