Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات به‌نشر، 27 بعثت و راه‌یار به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر آثار خود را با تخفیف ویژه عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، هم‌زمان با اعیاد قربان و غدیر سه انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی)، 27 بعثت و را یار تخفیف‌هایی برای محصولات قائل شدند.

انتشارات به‌نشر

انتشارات به‌نشر از 10 تا 18 مردادماه در طرح تخفیف ویژه خود با عنوان «دهه امامت و ولایت» بیش از 150 عنوان کتاب، با موضوعات مرتبط «سبک و سیره نبوی و علوی» را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان می‌توانند جهت بهره‌مندی از تخفیف به مراکز فروش کتاب به نشر و یا سایت اینترنتی این انتشارات مراجعه کنند.

نشر 27 بعثت

 

به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر خم، نشر 27 بعثت در طرح «عید تا عید» کلیه آثار خود را با تخفیف ویژه 10 درصد به فروش می‌رساند. در این طرح کتاب‌ها به‌صورت رایگان به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

انتشارات راه یار

انتشارات راه یار از روز دهم مرداد هم‌زمان با عید قربان تا روز هجدهم مرداد مصادف با عید غدیر در طرحی با عنوان «عیدانه راه یار» کتاب‌های انتشارات راه یار با تخفیف 25 درصدی ارائه می‌شود. سفارش بیشتر از 80 هزار تومان در این طرح شامل ارسال رایگان خواهد شد.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: مطالعه انتشارات آستان قدس رضوی کتاب فروشی انتشارات 27 بعثت انتشارات راه یار اعیاد قربان و غدیر انتشارات به نشر تخفیف ویژه راه یار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • «بهاربد»؛ جشنی قدیمی‌تر از بعثتِ زرتشت