Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:57:17 GMT

تساوی بدون گل؛ آقای گلی شهریار در خطر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۱۵۹

تساوی بدون گل؛ آقای گلی شهریار در خطر

مهاجم پیکان طی سومین هفته پیاپی موفق به گلزنی نشد تا اکنون جایگاه آقای گلی‌اش در صدر در خطر قرار گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی سه هفته‌ای پیکان در باز کردن دروازه رقبا باعث خوشحالی دیگر مدعیان آقای گلی در لیگ نوزدهم شده است.

 

شهریار مغانلو، مهاجم جوان پیکان که در این فصل توانسته بخش عمده گل‌های تیمش را به نام خود کند و اکنون نیز با 12 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد، با طلسم بزرگی مواجه شده و بعد از گلی که برابر ذوب آهن به ثمر رساند، نتوانسته آمار خود را طی چهار هفته اخیر افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از دیدار با ذوب آهن البته به دلیل محرومیت تیمش را همراهی نکرد و این ماهان رحمانی و نادر محمدی بودند که به عنوان گلزن مقابل گل گهر این تیم را به برتری رساند.

 

پیکان اما طی سه هفته اخیر مقابل سایپا، پارس جنوبی و تراکتور به تساوی بدون گل دست یافته تا پای شهریار مغانلو نیز برای گلزنی بسته شود. او اکنون سایه عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته را نزدیک‌تر از همیشه به جایگاه خود می‌بیند و از سوی دیگر هم مهدی ترابی، علیپور، مطهری و قایدی نیز امیدوارند از فرصت چهار هفته‌ای که در اختیار تیم‌های‌شان قرار دارد برای کم کردن این فاصله استفاده کنند.

 

پیکان شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر که هیجان لیگ برتر به اوج خود رسیده، شکل گلزنی تیم‌ها تغییر داشته و اکثرا به دنبال ارسال‌های مستقیم، استفاده از ضربات ایستگاهی، پنالتی یا بهره‌گیری از عمق دفاع حریفان هستند. به همین میزان، تعداد گل‌هایی که بر اساس ایده تاکتیکی به ثمر برسد، تا حد زیادی کاهش یافته اما گل دوم پیکان مقابل هوادار متفاوت بود. 

ویدئو: 330854

تیم تحت هدایت رضا عنایتی بر اساس یک کار تاکتیکی و فوتبال منظم با پاس‌های هدفمند و صحیح برابر هوادار به گل رسید. بازیکنان پیکان در این دیدار با حساب ۲ بر صفر از هوادار عقب افتادند اما با صبر و حوصله و کار تاکتیکی حساب‌شده، هر دو گل را جبران کردند.

در زمان ثبت گل دوم پیکان، از گلر تا مدافعان و هافبک‌ها درگیر بازی با توپ و ارسال پاس بودند و با استفاده از سرعت‌عمل، سماجت، کار تمرین شده و تیزهوشی بازیکنان به خواسته خود رسیدند. 

جالب اینکه ابوالفضل زمانی بازیکن ۱۸ ساله پیکان توانست گلزنی کند و در ویدیو مشخص است چه مسیری را برای زدن گل طی کرده است. در این صحنه، هر دو بازیکن تعویضی رضا عنایتی روی گل تاثیرگذار ظاهر شدند. این گل زیبا و تاکتیکی در هفته گذشته مهجور ماند و زیاد در موردش صحبت نشد.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!