Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت: در نشست با محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مقرر شد تیمی برای تهیه گزارش تفریغ بودجه در گلستان از سال 95 اعزام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رحمت الله نوروزی» عصر امروز(شنبه 11 مرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم همه وظیفه داریم که برای سازندگی کشور و استان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش زیادی کردند تا جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب برگزار نشود، ادامه داد: افق پیشروی ما بالندگی نظام است و با توانمندی های استان همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و از مشکلات عبور کنیم.

 

نوروزی بیان کرد: خارج از نگاه های سیاسی و جریانی با تفکر انقلابی گری می خواهیم استان را در مسیر توسعه قرار دهیم و باید همکاری کنیم تا دولت توفیق بیشتری برای خدمتگزاری بدست بیاورد.

 

وی گفت: امروز نسل جوان از ما تفکر حزبی را انتظار ندارد و باید در مسیر حل مشکلات گام برداریم.

 

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با نشست های مختلف در استان و سطح ملی تلاش کردیم که مشکلات استان را کالبدشکافی کنیم.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان گلستان تمام تلاش خود را کرده است و به تمامی وزرا اعلام کردیم که آماده کمک به دولت هستیم و موفقیت دولت در گروی موفق نظام است و در مجمع نمایندگان به دنبال افراط و تفریط نیستیم.

 

وی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، متذکر شد: در خصوص فوتی میزان بیماران کرونایی بحث داریم، در استان برای پیشگیری از شیوع کرونا تلاش زیادی شد ولی سهم ما نسبت به استان های دیگر کمتر بوده است.

 

دبیر مجمع نمایندگان گلستان به سهم استان گلستان از صندوق اعتبار ملی اشاره کرد و افزود: هفته گذشته کتابچه ای به دست نمایندگان استان رسید که 33 هزار میلیارد وزارت نیرو به 31 استان کشور تزریق کرده است و یک ریال برای گلستان سهمی در نظر گرفته نشده است.

 

نوروزی با بیان اینکه استان گلستان کمترین سهم را از پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء دارد، افزود: مشکلات استان را با «محسن رضایی»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کردیم و بنا شد تیمی به استان اعزام شود و گزارش جدیدی برای مجمع تشخیص مصلحت نظام جمع بندی کند.

 

وی افزود: این تیم گزارش تفریغ بودجه از سال 95 تاکنون را مورد ارزیابی قرار می گیرد تا سهم استان بررسی شود و در تلاش هستیم که حق گلستان را از سطح ملی طلب کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تفریغ بودجه جلسه شورای اداری گلستان دبیر مجمع نمایندگان گلستان گلستان تشخیص مصلحت نظام مجمع نمایندگان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید علی میر قاسم پور گفت: به علت استقبال چشمگیر حجاج گلستانی در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند در حالی که پارسال حدود سه هزار نفر از گلستان به این سفر معنوی رفتند.

وی افزود : اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میر قاسم پور تاکید کرد : برای بهره مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است.

در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان