Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز سومین میز کالا_ کشوری عراق با رویکرد بررسی زمینه‌ها، مشکلات، موانع و راهکارهای توسعه صادرات پوشاک به این کشور و به منظور تلاش برای افزایش سهم صادرات پوشاک ایران در بازار عراق در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل دفتر عربی- آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عراق سالانه حدود ۷۰۰ میلیون دلار واردات پوشاک از جهان دارد که سهم ایران از این میزان حدود ۳۵ میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، فرزاد پیلتن افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد ایران ظرفیت صادرات ۱۵۰میلیون دلاری پوشاک به کشور عراق را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگاران گفت: انتظار می‌رود استان البرز با توجه به حضور واحدهای خوشنام و طراز اول صنعت پوشاک و صنایع نساجی بتواند در راستای صادرات پوشاک به عراق، نقشی تعیین کننده و تاثیرگذار داشته باشد.

رامین ربیعی تصریح کرد: در راستای صادرات پوشاک به عراق مشوق‌های مطلوبی توسط سازمان توسعه تجارت ایران تدارک دیده شده که فعالان صنفی و صنعتی تولید پوشاک می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز از کم و کیف این مشوق ها مطلع و در صورت دارا بودن شرایط لازم از آن بهره مند شود.

کلیه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان پوشاک و منسوجات استان البرز که مایل به صادرات پوشاک به عراق هستند؛ می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۱۴۲۸۹ با دبیرخانه انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز عراق صادرات پوشاک پوشاک به عراق استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد