Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان :سرتیپ دوم ستاد امیر رضا آذریان ظهر امروز در دیدار با هادی حق شناس استاندار گلستان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان برای کمک به مردمی تردیدی به خود راه نمی‌دهند و همیشه آمادگی ۱۰۰ درصد دارند.

وی گفت: ارتش نیز مانند سایر نیروهای مسلح همواره کنار مردم بوده و در بلایای طبیعی به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق نزاجا افزود: در موضوع کرونا نیز ارتش از همان ابتدا تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به بهبود این بیماران به میدان آورد.

به گفته وی رزمایش بیولوژیک با محوریت نیروی زمینی، ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی، کمک به تولید ماسک و ضدعفونی معابر و اماکن شهری از اقدامات ارتش در دوران کروناست.

وی تأکید کرد: بهترین شیوه ارزیابی، رضایت فرمانده کل قوا از عملکرد ماست که همیشه تلاش کرده‌ایم فرمایشات ایشان را سرلوحه اقدام و عمل خود قرار دهیم.

هادی حق شناس استاندار گلستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور حماسی ارتش در صحنه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز ارتش با جانفشانی نیروهای انقلابی خود شعار ارتش فدای ملت را به اثبات رسانده که این نشان دهنده ولایتمداری ارتش است.

همچنین در این نشست درباره تسهیل در انجام همکاری‌های دو جانبه ارتش و استانداری در راستای مبارزه با کرونا ویروس و حل مشکلات و معضلاتی اراضی شوره‌زار بندرترکمن و برخی موارد دیگر تبادل نظر شد.

48

کد خبر 1416855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: پیشنهاد حماس با خواسته‌های ضروری ما فاصله داشت / اجازه نمی‌دهیم حماس توان نظامی‌اش را بازیابد
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو