Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار کلی برای استان تعیین شده است که از محل‌های گوناگون به ترتیب محل‌های تخصیص جذب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار کلی برای استان تعیین شده است که از محل‌های گوناگون جذب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 16 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز ادارات و دستگاه‌های مختلف استان تخصیص داده شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های کارشناسی به هر دستگاه مبالغی اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت استفاده از این اعتبارات در دستگاه‌ها، ارتقای تجهیزات حفاظتی و امنیت است که به آن‌ها ابلاغ شده و در صورت مشاهده نقص حفاظتی با مدیر دستگاه برخورد خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: مبالغ داده شده به هیچ عنوان نباید صرف خرید خودرو شود و اعتبار این امور از طریق فروش املاک و تجهیزات مازاد استفاده در هردستگاه باید تامین شده که در این راستا کارگروهی برای شناسایی املاک و تجهیزات بلا استفاده ادارات و دستگاه‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: 19میلیارد تومان نیز برای پروژه‌های قابل واگذاری به مرور تخصیص پیدا کرد که در حدود 30 پروژه قابل واگذاری شناسایی شده که با این اعتبار بستر واگذاری به بخش خصوصی را مهیا کنند.

وی اظهار داشت: ما نیازمند بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل  950 پروژه نیمه‌تمام در سطح استان هستیم که با توجه به محدودیت‌هایی که اعتبارات دولتی دارند ممکن است تکمیل آن‌ها زمان‌بر باشد لذا برای سرعت در تکمیل آن‌ها دولت تاکید بر واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی دارد.

وی ادامه داد: ساخت تعداد زیادی ورزشگاه در روستاهای سطح استان از سال‌های قبل کلید خورده اما با توجه به کمبود اعتبار برای تکمیل آن‌ها بنا شده یا به بخش خصوصی با همین کاربری واگذار شوند و یا تغییر کاربری داده شده و به واحد تولیدی، انبار یا هر کاربری دیگری که لازم آن منطقه است تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: نسبت به سال قبل در حدود 20 درصد افزایش اعتبار داشته‌ایم و این اعتبارات به غیر از مبالغی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر اخیر خود به استان برای تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تخصیص داد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری اعتباری بخش خصوصی استاندار چهارمحال استاندار چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه