Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:16:01 GMT

صدور ۲۲۳ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان طی امسال

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۱۴۵

صدور ۲۲۳ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان طی امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه قنبریان امروز شنبه در سخنانی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۲۹۰ مورد درخواست بازرسی در سامانه مدیریت آسانسور ثبت شده است که تعداد ۲۲۳ مورد موفق به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور شدند.

وی افزود: از ۲۹۰ مورد درخواست‌های ثبت شده برای اخذ تاییدیه استاندارد، ۱۰۱ مورد مربوط به درخواست اولیه و ۱۸۹ مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر اینکه اجرای استاندارد اجباری آسانسور برقی در ساختمان‌های جدید الاحداث اعم از ساختمان‌های خصوصی، دولتی و عمومی، الزامی است، افزود: تاییدیه های ایمنی صادره دارای اعتبار یک ساله هستند و در این خصوص مدیران و مالکان ساختمان‌های دولتی و عمومی باید پس از اتمام اعتبار تاییدیه، نسبت به درخواست انجام بازرسی ادواری آسانسورهای برقی توسط شرکت‌های بازرسی آسانسور تأیید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد در سطح استان، اقدام کنند.

قنبریان ادامه داد: در خصوص بازرسی ادواری آسانسورهای برقی منصوبه در ساختمان‌های شخصی، مدیران و مالکان آپارتمان‌ها باید نسبت به ثبت درخواست بازرسی ادواری در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی lift.isiri.gov.ir اقدام و فرآیند دریافت تاییدیه ایمنی ادواری آسانسور را هر ساله طی کنند.

وی اظهار داشت: براساس قانون، دریافت پایان کار ساختمان جدید الاحداث در شهرداری‌ها نیازمند ارزیابی و دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور است.

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: استفاده کنندگان از آسانسورها می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از وضعیت تاییدیه آن آسانسور مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۵۱۷ و یا شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۴۳ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

کد خبر 4988530

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره استاندارد لرستان خرم آباد آسانسور ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج ماه محرم کرمانشاه تاییدیه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان بر پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان تأکید کرد .
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود