Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:21:31 GMT

آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۳۱۸

آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی از تشکیل و آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان خبر داد و گفت: طی حکمی از سوی ریاست معزز قوه قضاییه، محمد شنبه زاده به سمت رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان منصوب شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه تأکید کرد: این اداره با رویکرد حمایتی و پیشگیری از ورشکستگی شرکت‌های تجاری راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به اهمیت ویژه این موضوع در استان هرمزگان به عنوان یک استان تجاری و قطب اقتصادی در کشور، ابراز امیدواری کرد: با مطالعه دقیق و پیگیری‌های مستمر توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی استان، مسائل موجود سر و سامان یابد و این موضوع منشاء خیر و برکت برای عموم مردم و زمینه ساز توسعه همه جانبه استان گردد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم صمد دهقانی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بندرعباس نیز با حفظ سمت به عنوان نماینده دادسرای انتظامی قضات در امور نظارت و ارزشیابی معرفی شد.

کد خبر 4988529

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان ورشکستگی شرکتها ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج ماه محرم کرمانشاه اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور