Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:48:00 GMT

زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار استان کرمان را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۳۱۹

زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار استان کرمان را لرزاند

گروه استان‌ها- زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر حوالی لاله‌زار در استان کرمان را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، زلزله‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر و به مشخصات زیر حوالی لاله‌زار در  استان کرمان را لرزاند.

زلزله 4.5ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستاییزلزله 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
8ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله

 بزرگی: 4.2

 محل وقوع: استان کرمان - حوالی لاله‌زار

 تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1399/05/11 20:37:08

طول جغرافیایی: 56.78

عرض جغرافیایی: 29.51

عمق زمین‌لرزه: 9 کیلومتر

 نزدیک‌ترین شهرها:

3 کیلومتری لاله‌زار (کرمان)

27 کیلومتری رابر (کرمان)

29 کیلومتری بزنجان (کرمان)

 نزدیکترین مراکز استان:

90 کیلومتری کرمان

263 کیلومتری بندرعباس

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT1 واژه های کاربردی مرتبط زلزله استان کرمان بیشتر بخوانید... فرماندار راور: زلزله ۴.۸ ریشتری هجدک خسارتی نداشت تخصیص منابع مالی برای جبران خسارات سیل و زلزله سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در چند استان زلزله‌ ۴.۴ ریشتری جزیره قشم را لرزاند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرماندار راور: زلزله ۴.۸ ریشتری هجدک خسارتی نداشت تخصیص منابع مالی برای جبران خسارات سیل و زلزله سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در چند استان زلزله‌ ۴.۴ ریشتری جزیره قشم را لرزاند واژه های کاربردی مرتبط زلزله استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۳ امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت ۴ انتقاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بی‌توجهی به خودکفایی مرغ در ایران /‌ چرا تحریم مرغ انگلیسی برداشته شد؟ ۵ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۶ مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ ۷ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود ۸ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در شهرک فرهنگیان بجنورد / ظاهرا شهرداری آدرس منطقه را نمی‌داند مهمترین اخبار استانها سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: شرایط خصوصی‌سازی در هفت‌تپه رعایت نشد / ‌پرداخت "معوقات" و نحوه "واگذاری" ‌پیگیری ویژه می‌شود + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در شهرک فرهنگیان بجنورد / ظاهرا شهرداری آدرس منطقه را نمی‌داند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله استان کرمان زلزله استان کرمان استان کرمان برای حمایت لاله زار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان

روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

 طبق این گزارش، زمان مرگ این کارگر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است.

در این خبر به نقل از مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت معادن زغال سنگ کرمان آمده است: پس از بررسی و کارشناسی به عمل آمده مشخص شد سیستم نوار نقاله واقع در معدن هشونی، حین کار به علت مرطوب بودن زغال‌سنگ موجود روی نوار نقاله و طبلک گرداننده، باعث افزایش وزن زغال و کاهش اصطکاک بین نوار نقاله و طبلک شده است.

براساس این گزارش، کارگر یاد شده برای افزایش اصطکاک اقدام به پاشیدن زغال بین نوار نقاله و طبلک می‌کند که در همین حین دست وی بین نوار نقاله و طبلک گیر می‌کند و به فوت می‌انجامد.

همچنین طبق گزارش روابط عمومی زغال سنگ کرمان در اینگونه موارد و در زمان بروز نواقص در حین انجام کار ابتدا می‌بایست به مسئول مربوطه در معدن برای رفع نقص فنی و در نهایت واحد HSE برای صدور پرمیت (مجوز انجام کار) اطلاع داده شود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند