Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@21:08:08 GMT

تظاهرات هزاران نفر علیه ماسک!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۷۵۰

به گزارش جام نیوز، شرکت کنندگان این محدودیت ها از جمله الزام به استفاده از ماسک را به منزله تعدی به حقوق و آزادی های فردی خود می دانستند.

 

منابع پلیس شمار شرکت کنندگان را دست کم پانزده هزار نفر گزارش کرده اند. شرکت کنندگان این تظاهرات را "روز دفاع از آزادی" خوانده اند.

 

به گزارش بی بی سی، شماری از شرکت کنندگان در تظاهرات از هواداران گروه های راستگرا، شماری نیز معتقدان به نظریه توطئه و جعلی بودن کل ماجرای شیوع ویروس کرونا بودند اما بسیاری دیگر نیز در مخالفت با نحوه برخورد دولت با این بیماری در تظاهرات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت کنندگان پلاکاردهایی را با شعارهایی مانند "کرونا، ترس بی مورد" و "پوشیدن ماسک اجبار است" حمل می کردند. تظاهرات با آرامش برگزار شد اما فقط معدودی از شرکت کنندگان از ماسک استفاده می کردند.

 

در مجموع عملکرد آلمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا از بسیاری دیگر از کشورهای جهان بهتر بوده اما در روزهای اخیر، آمار ابتلا و تلفات این بیماری باعث نگرانی شده است.

 

روز جمعه شمارمبتلایان جدید به نهصد نفر رسید و هفت بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا ماسک آلمان شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه

تظاهراتهای دانشجویان حامی فلسطین در چندین دانشگاه در ایالات متحده آمریکا در اعتراض به جنگ غزه و سیاستهای کاخ سفید در این زمینه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاههای آمریکا همچنان ادامه دارد و شب گذشته پلیس در داخل دانشگاه اوهایو در مقابل دانشجویان به زور متوسل شد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که پلیس با استفاده از زور دانشجویان معترض و حامی فلسطین را بازداشت می‌کند و از آنها می‌خواهد که محوطه را ترک کنند.

علیرغم ویدئوها و تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، دانشگاه ایالتی اوهایو هرگونه دستگیری معترضان و دستور به متفرق شدن آنها را رد کرده است.

روز پنجشنبه پلیس در «بوستون» و لس‌آنجلس» نیز گزارش داد اقدام به دستگیری تظاهرات‌کنندگان در دانشگاه‌های این شهرها کرده‌اند. دست‌کم یک دانشگاه هم اعلام کرد که محوطه خود را بسته و حضور در آن را ممنوع اعلام کرده است.

روز چهارشنبه تظاهرات‌ها در محوطه دست‌کم دو دانشگاه به درگیری تظاهرات‌کنندگان با پلیس منجر شد. یک دانشگاه هم محوطه خود را تا آخر هفته به حالت تعطیل درآورد.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان تظاهرات‌ها در بسیاری از دانشگاه‌ها توسط ائتلافی از گروه‌های دانشجویی سازمان‌دهی شده‌اند.

این گروه‌ها تا حد زیادی مستقل از هم عمل می‌کنند اگرچه برخی از دانشجویان می‌گویند تظاهرات‌ها در دیگر دانشگاه‌ها الهام‌بخش آنها بوده است.

دانشگاه کلمبیا که اعتراضات از این دانشگاه آغاز شد پنج شنبه به وقت محلی اعلام کرد که در مذاکرات با دانشجویان در پردیس منهتن پیشرفتهایی حاصل شده است.

علیرغم تصاویر منتشر شده از بازداشت دهها دانشجو این دانشگاه گزارشها درباره فراخواندن پلیس به دانشگاه از پنج شنبه شب تا جمعه را رد کرده است.

دانشگاه کالیفرنیا نیز تحت فشار دانشجویان حامی فلسطین و افکار عمومی اعلام کرده که اطراف محل تحصن معترضان موانع فلزی قرار داده تا امنیت آنها را تامین کند.

پیش از این گزارشهایی از بازداشت در دیگر دانشگاههای آمریکا از جمله در تگزاس و کالیفرنیای جنوبی نیز منتشر شده بود.

دانشگاه ایندیانا نیز امروز اعلام کرد که پلیس این ایالت ۳۳ نفر را به دلیل ممانعت از جمع کردن چادرهای معترضان بازداشت کرده است.

دانشجویان برای تحصن شبانه روزی اقدام به برپا کردن چادر در محوطه‌های برخی دانشگاهها کرده‌اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • تظاهرات هزاران اردنی در نزدیکی سفارت اسرائیل + فیلم