Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:29:22 GMT

مرحله دوم رزمایش محلول پاشی توسط شهرداری سی‌سخت+تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۲۸۵

مرحله دوم رزمایش محلول پاشی توسط شهرداری سی‌سخت+تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

مرحله دوم رزمایش محلول پاشی معابر اصلی واماکن عمومی شهر سی‌سخت همزمان با موج دوم کرونا در شهر سی سخت به همت شهرداری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، امروز مرحله دوم محلول پاشی وگند زدایی خیابان ها ومعابر شهر سی سخت به همت شهرداری آغاز شد.

علی فرد شهردار سی سخت در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: همان طور که شهرداری شهر سی سخت در اولین روزهای  کرونا شروع به محلول پاشی و گندزدایی معابر اصلی واماکن عمومی شهر سی سخت نمود این بار هم این مهم را وظیه ذاتی خود دانسته و از امروز مرحله دوم  محلول پاشی را جهت  حفظ جان مردم از بیماری کرونا آغار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد گفت: بلوار ورودی شهر به طور کامل توسط پرسنل شهرداری وآتش تشانی ضدعفونی و نظافت شد.

به گزارش فارس از سی سخت نکته‌ای که خیلی قابل تحسین بود حضور شهردار سی‌سخت و رئیس شورای شهر بود که پا به پای کارگران در حال نظافت بودند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کردند که با این کارشون ثابت کردند که پست و مقام برایشان معنایی ندارد و خود را هم تراز با زحمت کشان شهرداری می‌دانند که این مهم خاکی بودن آنها را نشان می‌دهد. 

 

انهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: موج دوم کرونا محلول پاشی شهر شهرداری سی سخت محلول پاشی شهر سی سخت مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند