Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی در خصوص وضعیت سلامت پاکبانان و تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) گفت: پس از شیوع کرونا از آن جایی که پاکبانان سازمان پسماند و تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) بیشترین تماس را با عوامل گسترش کرونا ویروس داشتند، دستور العمل دقیقی برای آنها تدوین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در محله‌های اسکان کارگری، پروتکل‌های دقیقی برای عدم گسترش شیوع کرونا تدوین و اجرایی شد، اظهار کرد: خوشبختانه با این که پاکبانان و تطهیر کنندگان در خط مقدم کرونا در شهرداری قرار داشتند؛ اما آمار ابتلای آنها به کرونا در حد صفر است. در حالی که در سازمان پسماند مدیر عامل و ۱۲ نفر از کادر اداری به کرونا ویروس مبتلا شدند و خوشبختانه گزارشی از ابتلای پاکبانان چه در سطح معابر و چه کارگران آرادکوه نداشتیم.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از مردم تهران بابت رعایت بهداشت در پسماند بهداشتی گفت: بررسی‌ها و همچنین گفته‌های پاکبانان نشان می‌دهد که مردم کمتر اقدام به رها کردن ماسک و دستکش در سطل‌های زباله و وسط خیابان می‌کنند و ضمن تشکر از مردم از آنها می‌خواهیم که همچنان ماسک و دستکش های استفاده شده خود را در داخل یک کیسه جداگانه در میان زباله‌های عادی قرار دهند.

پربیننده ترین اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی آقای رئیس جمهور! شما سوگند خورده‌اید که حافظ قانون اساسی باشید! وام۲میلیون تا ۷میلیون تومانی برای مربیان بیکار سازمان ورزش/ ۵۸مجموعه ورزشی شهرداری تهران باز هستند دخل و خرج مترو با هم تناسبی ندارد پرداخت تسهیلات ۲میلیونی ویژه کرونا به رانندگان تاکسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک تهران ناهید خداکرمی دستکش پاکبانان ویروس کرونا کرونا پروتکل بهداشتی استفاده از ماسک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران گفت: برای صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی از موادغذایی گرفته تا صنایع دستی با برخی کشور‌ها از جمله ازبکستان، امارات، کانادا، ساحل عاج و ترکیه تفاهم شده است.

مریم اردبیلی افزود: برنامه سه سال اخیر شهرداری تهران برای توانمندسازی و ارتقای مشاغل خانگی بوده که ما را برآن داشت تا بتوانیم وارد عرصه صادرات شویم و با افزایش کیفیت محصولات بانوان کارآفرین شهر تهران، علاوه بر قابلیت رقابتی و رفع نگاه‌های خیریه ای، محصولاتشان را با کیفیت‌ها و استاندارد‌های بین المللی صادر کنیم.

مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران همچنین گفت: محصولات و دست ‎آفریده‌های زنان شهر تهران به ویژه زنان سرپرست خانوار که استاندارد‌های لازم از نظر کیفیت، بسته بندی، قیمت گذاری و در واقع امکان صادرات را دارند، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی - ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی