Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته پس از کسب رده دوم سری آ، لحنی عصبانی داشت و از عدم حمایت باشگاه اینتر شکایت داشت. 

با پیروزی 2-0 اینتر مقابل آتالانتا، آنتونیو کونته توانست فصل اول حضورش در اینتر را با رده دوم به پایان برساند. سرمربی ایتالیایی پس از بازی به DAZN گفت:

بچه ها و کادر فنی برای کسب چنین امتیازی که برای مدتی طولانی در اینتر دیده نشده بود، شایسته تحسین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز با یوونتوس فاصله وجود دارد و این فاصله زیاد است. باید باهوش باشیم و دچار افسردگی و سرخوردگی نشویم زیرا این زیاده روی است. من خواهم گفت که ما وظیفه خود در سری آ را انجام دادیم، در کوپا ایتالیا به نیمه نهایی صعود کردیم و حالا می خواهیم در لیگ اروپا خوب کار کنیم. 

یوونتوس به طور واضح از سایرین بهتر است 

برای من سال سختی بود و با حضور این گروه از حرفه ای ها که تمام توانشان را می گذارند، کار من راحت تر شد. یووه در حال برگزاری جشن برای نهمین اسکودتوی پیاپی خود است و یک بار دیگر ثابت کرد به طور واضح قوی تر است زیرا برای پیشرفت، کار کردند اما سایر تیم ها همگی فقط برای کاهش فاصله با یوونتوس تلاش کردند. بیانکونری در داخل و خارج از زمین شالوده محکمی دارد و به طور واضح از سایرین بهتر است؛ هر چند همه ما برای پیشرفت در این زمینه کار می کنیم. آتالانتا در این فصل کارهای فوق العاده ای انجام داده و با گاسپرینی، ایده های جدیدی آورده است. هر کس مقابل آنها بازی می کند، به مشکل می خورد. ما برای آمادگی در این بازی در تمام زمینه ها خوب کار کردیم. تیم من با وجود آنکه همه هر زمانی که وقت پیدا کردند، از من و تیم انتقاد کردند، واقعا خوب کار کرد. 

لیونل مسی؟ نمی دانید برای جذب لوکاکو چه کارهایی کردم! 

از آنتونیو کونته در مورد شایعات پیوستن لیونل مسی به اینتر سوال شد. آیا انتقال او هدیه تولد کونته خواهد بود؟

شما نمی دانید من برای جذب لوکاکو مجبور شدم چه کارهایی بکنم! به من اعتماد کنید، مثل راه رفتن در پارک آسان نبود! من از زمان حضورم در چلسی، لوکاکو را می خواستم زیرا او مهاجمی است که در بازی تاثیر می گذارد؛ یک نقطه مرجع است و سرعت او مانند بازیکنان فوتبال امریکایی است. ما فصل را در رده دوم تمام کردیم. مطمئنم از این بابت هم مورد انتقاد قرار می گیریم اما خوشحالیم. 

من و بازیکنان امسال هیچ حمایتی از باشگاه ندیدیم

آنتونیو کونته سپس با تلویزیون اسکای ایتالیا هم صحبت کرد و این بار لحنی عصبانی تر داشت:

از نظر شخصی امسال برای من سخت بود؛ خیلی سخت. فکر می کنم بازیکنان حس نکردند که کارشان مورد تحسین قرار بگیرد. فکر نمی کنم کار من مورد تحسین قرار گرفت و ما همگی حمایت بسیار کمی از سوی باشگاه دیدیم؛ تقریبا صفر! ما باید در تمام جوانب، از جمله خارج از زمین پیشرفت کنیم و یک باشگاه بزرگ باید بیشتر از بازیکنانش حمایت و حفاظت کند. در مورد تمام این ها در پایان فصل صحبت مذاکره خواهیم کرد. من باید با رئیس باشگاه ملاقات کنم و او در حال حاضر در چین است. 

امسال بسیار بسیار دشوار بود و بچه ها با وجود سختی ها، در محافظت از خودمان و ایجاد اتحاد درونی خوب کار کردند. از آدم هایی که در زمان موفقیت، خودشان را قاطی می کنند، خوشم نمی آید و امسال با اینتر خیلی از این مسائل را دیدم. (jump on the bandwagon-همراه شدن با موفقیتی که فرد دیگری آن را به دست آورده است؛ حزب باد!) تا همین 15 روز پیش، هر چیزی که می دیدند، به سمت ما پرتاب می کردند! 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان

سیدمسعود حسینی گفت: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: بسته‌های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!