Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:55:46 GMT

تکمیل هر حمله فیشینگ 21 ساعت طول می کشد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۴۲۴

تکمیل هر حمله فیشینگ 21 ساعت طول می کشد

نتایج بررسی های امنیتی محققان شرکت های گوگل، پی پال، سامسونگ و دانشگاه آریزونا نشان می دهد تکمیل هر حمله فیشینگ از آغاز تا پایان تنها 21 ساعت طول می کشد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، تحلیل عملکرد بیش از ۲۲.۵ میلیون قربانی حملات فیشینگ و محتوای بیش از ۴۰۴ هزار صفحه مورد بازدید این افراد نشان می دهد که برای تکمیل چرخه قربانیان هر حمله فیشینگ و سرقت اطلاعات از اشخاص مورد هدف به تنها ۲۱ ساعت زمان نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس همین پژوهش شناسایی هر حمله فیشینگ به طور متوسط به ۹ ساعت زمان نیاز دارد و بعد از شناسایی هر یک از این حملات به هفت ساعت اضافی زمان نیاز است تا بتوان به افراد قربانی هشدار داد و صفحات طراحی شده برای این حملات را خنثی کرد.

مهم ترین بخش خنثی کردن حملات فیشینگ مربوط به شناسایی و از دسترس خارج کردن سایت های عامل این حملات است که عدم مقابله موثر با آنها قربانیان حملات فیشینگ را بیشتر می کند. ۳۷.۷۳ درصد از قربانیان این حملات مربوط به بعد از شناسایی حملات فیشینگ هستند که با تسریع در اطلاع رسانی می توان از تعداد این افراد کاست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گوگل حملات فیشینگ سامسونگ دانشگاه حمله فیشینگ حملات فیشینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد

دولت انگلیس اعلام کرد افراد و گروه‌های افراطی صهیونیست را به دلیل خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری تحریم کرده است.

به گزارش ایسنا، دولت انگلیس در بیانیه اعلام کرد این تحریم‌های تازه در واکنش به افزایش بی‌سابقه حملات شهرک‌نشینان در کرانه باختری وضع شده و شامل محدودیت‌های مالی بر افراد و نهادها و همچنین ممنوعیت سفر برای برخی افراد خواهند بود.

این تحریم‌ها در حالی وضع شده‌اند که به گزارش سازمان ملل، حملات خشونت‌آمیز صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در کرانه باختری از اکتبر سال گذشته تاکنون به حدود ۸۰۰ مورد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس گفت این بسته تحریم‌های تازه، ۲ گروه افراطی را شامل می‌شود که جوامع فلسطینی در کرانه باختری را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. 

همچنین چهار فرد به دلیل نقض حقوق انسانی فلسطینیان در این منطقه به فهرست تحریم‌های انگلیس اضافه شدند. 

در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، حمله شهرک نشینان صهیونیست به کاروان اردنی حامل کمک به نوار غزه را «به شدت» محکوم و «همبستگی خود را با اردن» اعلام کرد.

بورل در پستی در پلتفرم «X» نوشت: «مایه تاسف است که مانع از رسیدن غذا به نیازمندان و افرادی می‌شوند که چیزی ندارند.»

وی افزود: اسرائیل باید از ارسال ایمن کمک‌ها اطمینان حاصل کند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته، حملات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری شدت یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!