Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:36:54 GMT

هفت شهر استان قزوین میزبان طرح اقدام ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۵۸۲

هفت شهر استان قزوین میزبان طرح اقدام ملی مسکن

اصغر گونجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به ثبت نام از متقاضیان مسکن در ۲ مرحله، از سوی اداره کل راه و شهرسازی قزوین ۳۳ هزار و ۵۵۱ متر مربع زمین مورد نیاز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان به این نهاد تحویل داده شد.

وی ادامه داد: مراحل واگذاری اراضی مورد نیاز توسط اداره کل راه و شهرسازی به عنوان ناظر و آماده‌سازی زمین‌ها نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان کارگزار اجرایی پروژه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گونجی مدت زمان اجرای این پروژه را حداکثر ۲ سال اعلام کرد و یادآور شد: متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی ضمن بهره‌مندی از تسهیلات بانکی، میزان مبلغ مشارکت خود را نیز باید طی چهار تا پنج مرحله و در مدت زمان اجرای طرح بپردازند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین میزان تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل را برای هر واحد یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تامین مسکن دولتی برشمرد و اظهار داشت: تاکنون ۶۷۲ متقاضی واجد شرایط پس از پالایش‌های اولیه در شهرهای مورد نظر به تایید سامانه رسیده است.

به گفته وی، محمودآباد نمونه، بیدستان، اقبالیه، بویین‌زهرا، تاکستان، آبیک و اسفرورین جزو هفت شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر استان قزوین برای اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن قرار دارند.

استان قزوین دارای ۲۵ شهر است. 

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین طرح اقدام ملی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند

به گزارش فرارو و به نقل از رسانه باشگاه سپاهان، در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس