Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:34:40 GMT

برداشت برنج از شالیزارهای گیلان به‌‌روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۶۹۲

برداشت برنج از شالیزارهای گیلان به‌‌روایت تصویر

گروه استان‌‌ها- برداشت برنج از شالیزارهای استان گیلان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، برداشت برنج از شالیزارهای استان گیلان آغاز شد و طبق اظهارات مسئولان جهاد کشاورزی استان امسال 161 هزار هکتار از اراضی استان به‌صورت مکانیزه نشا شده است.

در 24 هزار و 800 هکتار از اراضی استان ارقام اصلاح‌ شده مانند خزر، آنام و گیلانه و در مابقی اراضی نیز ارقام محلی شامل علی کاظمی و هاشمی کشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشت ارقام جدید برنج در گیلان از سال آینده؛ تلاش بسیج برای خودکفایی در تولید برنج ادامه داردرئیس کمیسیون بازرگانی اتاق مازندران: امسال نیازی به واردات برنج نداریمگیلان|ضرورت رعایت نکات بهداشتی در فصل برداشت برنج؛ کشاورزان برای حفظ سلامتی خود توصیه‌ها را جدی بگیرند

انتهای انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT8 بیشتر بخوانید... رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق مازندران: امسال نیازی به واردات برنج نداریم نهضت سراسری "جهش تولید" در تمام مزارع برنج گیلان اجرایی می‌شود نگرانی کشاورزان گیلانی از واردات برنج خارجی در فصل برداشت/ مجلس پیگیر حقوق شالیکاران است‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق مازندران: امسال نیازی به واردات برنج نداریم نهضت سراسری "جهش تولید" در تمام مزارع برنج گیلان اجرایی می‌شود نگرانی کشاورزان گیلانی از واردات برنج خارجی در فصل برداشت/ مجلس پیگیر حقوق شالیکاران است‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ ایمنی برخی مجتمع‌های تجاری مشهد «حداقلی» است ۳ افتخارآفرینی دیگری از بانوان در کشور/ بانوی فرهیخته هرمزگانی را بیشتر بشناسید‌ ۴ جلالی: یک امتیاز هم ما را در جدول نگه داشت/ به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم ۵ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۶ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه تزریق واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید ۷ گزارش| سوءمدیریت و بی‌نظارتی بر بازار کردستان؛ گرانی بیداد می‌کند ۸ جولان دلالان در بازار زعفران خراسان‌رضوی/ زعفران‌کار از صادرات دلاری طلای سرخ بی‌بهره است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از کرونایی‌های بستری در بیمارستان‌های بیرجند/ بیمارانی که شرمنده مدافعان سلامت شدند رامشیر در میان ۴۰۰ حلقه چاه نفت تشنه است/ احتمال مهاجرت روستائیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برداشت برنج واردات برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان