Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:41:25 GMT

۱۰۰۰ کارگر کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۸۲۳

۱۰۰۰ کارگر کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می شوند

هدایت خواه ضمن تشریح برنامه های دهه «امامت و ولایت»، گفت: حدود هزار نفر از کارگران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، کارت هدیه دریافت می کنند.

«ستار هدایت خواه» با اشاره به برنامه‌ های پیش‌بینی شده این جبهه برای اعیاد قربان و غدیر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج اظهار کرد: ما در این ایام برنامه فرهنگی و کمک‌ های مومنانه پیش ‌بینی کردیم و نشست هایی با نماینده‌ های این جبهه در شهرستان‌ ها از طریق فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته برای کارگران روزمزد سفره صبحانه پهن کردیم و حدود 340 کارت هدیه به آنها اهداء شد.

 

وی ادامه داد: امسال نیز در یکی از روزهای «دهه امامت و ولایت» کارگران را با رعایت پروتکل های بهداشتی جمع آوری و حدود هزار نفر از کارگران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، کارت هدیه دریافت می کنند.

 

هدایت خواه راه اندازی کاروان های شادی در مجتمع های مسکونی را از دیگر برنامه ها دانست و یادآور شد: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی جشن «امامت و ولایت» برگزار می شود.

 

دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن‌ ها در فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: در روز عید غدیر همچنین برنامه‌ های تجلیل از سادات و علما در مصلی شهر یاسوج، راه اندازی کاروان شادی از طریق خودرو‌ها و جشن‌ های خانگی را خواهیم داشت.

 

وی گفت: واحد خواهران نیز با برگزاری مسابقه ای به افرادی که فرزندان پسر با نام مبارک «علی» دارند و در رده سنی خاص هستند برگزار می کنند و خانواده ها می توانند از مشخصات فرزند خود عکس گرفته و ارسال کنند تا به قید قرعه از آنها تجلیل شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان های شادی عید ولایت و امامت مجتمع های مسکونی کارت هدیه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کارگران عید غدیر جشن استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد