Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران، گفت: با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، مبلغ ۵۲۵ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی استان شامل ۳۰ میلیارد ریال از مطالبات پزشک خانواده، ۸۱ میلیارد ریال بابت سطح یک روستایی، ۵۳ میلیارد ریال بایت بیمارستان‌های خصوصی و تامین اجتماعی، ۲۱۲ میلیارد ریال بابت داروخانه‌های خصوصی، ۳۱ میلیارد ریال بابت بیمارستان‌های خصوصی و ۱۱۸ میلیارد ریال بابت موسسات خصوصی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ضمن تقدیر از تلاش‌های سرپرست سازمان بیمه سلامت در تامین و پرداخت منظم مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد، این مهم را حاصل انضباط مالی و مدیریت منابع در سازمان بیمه سلامت برشمرد و افزود: امیدواریم این پرداخت‌ها موجب دلگرمی هرچه بیشتر تمامی تلاشگران عرصه سلامت علی الخصوص کادر درمان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا باشد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مدیریت منابع و استحقاق سنجی از بیمه‌شدگان به صورت الکترونیک جزو اولویت‌های سازمان بیمه سلامت است که هم اکنون در حال انجام می‌باشد. اولین پرداخت نسخ الکترونیک متخصصین دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام اولین پرداخت بابت نسخ الکترونیک متخصصین شرکت کننده در طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان، گفت: نسخ الکترونیک صادره تیرماه از سوی متخصصین در این ماه پرداخت خواهد شد و این در حالی است که مدت زمان سه ماهه پذیرش و ارسال دستی نسخ به پذیرش، ارسال و رسیدگی الکترونیک تغییر یافته که در این ماه شاهد اولین پرداخت نسخ تیرماه متخصصین طرف قرارداد خواهیم بود.

او افزود: حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت مازندران قرار دارند و بیمه سلامت استان سالانه بیش از ۷ هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می‌کند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت مازندران علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت مازندران میلیارد ریال بابت سازمان بیمه سلامت موسسات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در پاسخ به پیگیری تسنیم درباره شرایط دریافت ارز حجاج و اینکه آیا دریافت این ارز مغایرتی با دریافت ارز مسافرتی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائراج ‎حج سال 1403 و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌‌صورت اسکناس) به مبلغ 500 (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز_مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد. 

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. 

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو