Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:32:12 GMT

مخملی کردن دسر بدون دستگاه + آموزش

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۹۰۵۷

مخملی کردن دسر بدون دستگاه + آموزش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خب برای مخملی کردن سطح دسر من دو روش بهتون پیشنهاد میدم که هرکدوم واستون راحت‌تر بود رو میتونید انجام بدید.

روش اول:

یک بسته بیسکویت پتی بور (یا کمتر بسته به اندازه‌ دسر یا کیکتون) رو توی غذاساز بریزید و پودر کنید. (اگر غذاساز ندارید بیسکوییت‌ها رو توی زیپ لاک بذارید و با وردنه روش بکشید تا پودر بشه) سپس پودر بیسکویت‌ها را درون زیپ لاک یا کیسه فریزر ریخته، یک قطره رنگ ژله‌ای دلخواه اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب کیسه را بسته و آنقدر مخلوط کنید تا رنگ به صورت یکدست پخش شود. پس از آن از کیسه خارج کرده و روی یک سینی پهن کنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. بعد از خشک شدن دوباره توی غذاساز بریزید تا یکدست بشه. سپس بوسیله‌ صافی روی کیک یا دسر بپاشید.

اگر رنگ کاکائویی نیاز داشتید میتوانید از بیسکویت پتی بور کاکائویی استفاده کنید.

روش دوم:

مقداری پودر نارگیل را درون زیپ لاک یا کیسه فریزر بریزید. مقداری رنگ ژله‌ای یا رنگ مایع خوراکی اضافه کنید. درب کیسه را بسته و مخلوط کنید تا رنگ یکدست شود. سپس از کیسه خارج کرده و روی سینی پهن کرده و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. حالا میتوانید روی کیک یا دسر بپاشید و جلوه‌ زیبایی به کارتون ببخشید.

نکته:

بیسکوییت و پودر نارگیل رو میتونید بدون اضافه کردن رنگ و با رنگ طبیعی خودشون هم استفاده کنید.
میتونید برای ایجاد چسبندگی بیشتر روی دسر رو با بریلوی بیرنگ پوشش بدین.
توی روش بیسکویتی بهتره نیم ساعت قبل از سرو مخملی کردن رو انجام بدید که بیسکویت‌ها نرم نشه.
پودر نارگیل رو هم میتونید همینجوری بریزید هم بعد از رنگ بریزید تو غذاساز تا ریزتر بشه بعد بریزید.
از رنگ پودری هم میتونید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

طرز تهیه کیک نارگیلی

منبع: jeleh jadid

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزیین دسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان