Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: تسهیلات بیمه‌های دانشجویی به عنوان یک بازو برای سلامت دانشجویی و حمایت از حوادث غیرمترقبه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور درباره افزایش غذای گرم در مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به اینکه دولت درصدد است که عدالت را در بین همه دانشگاه‌های تسری دهد، لذا در دو سال اخیر سبد معیشتی و غذای گرم دانشجویان دانشگاه پیام نور افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره تسهیلات بیمه‌های دانشجویی و افزایش این نوع بیمه‌ها برای دانشجویان افزود: بیمه‌های دانشجویی به عنوان یک بازو برای سلامت دانشجویی و حمایت از حوادث غیرمترقبه که برای دانشجویان اتفاق می‌افتد می‌تواند یاری گر مهمی باشد که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این تسهیلات نیز افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور امین ناجی معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور سبد غذایی بیمه های دانشجویی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه امروز جمعه برای اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه در این تظاهرات سرکوب تظاهرات‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین را محکوم کردند.

جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین از هفته گذشته در سراسر آمریکا شدت گرفته و به چند کشور دیگر سرایت کرده و تاکنون صدها دانشجو توسط پلیس دستگیر شده‌اند. این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد. دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه نموده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادها اعتراض بلند کرده و شعار ما حماس هستیم را می‌دادند.

کد خبر 6089265

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟