Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی شامگاه شنبه به مناسبت درگذشت مهدی کاشی فعال رسانه‌ای استان همدان و روز خبرنگار با حضور در دفتر روزنامه سپهر غرب با خانواده مرحوم کاشی و کارکنان این روزنامه دیدار و قاب عکس و لوح یادبود روز خبرنگار را به خانواده مرحوم کاشی اعطا کرد.

استاندار همدان در این دیدار با تسلیت به مناسبت درگذشت این فعال رسانه‌ای گفت: مرحوم کاشی فردی متدین، با اخلاق و اهل تعامل بود و روزنامه سپهر غرب مدیون تلاش و زحمات دلسوزانه وی است که برای ارتقا جایگاه رسانه‌های استان تلاش زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت خاطره مرحوم کاشی فعال رسانه‌ای استان همدان به خانواده وی و جامعه رسانه‌ای استان گفت: باید سعی کنیم حسن خلق و تعهد مرحوم کاشی در رسانه‌های استان همدان تداوم داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه وزیر کشور به خانواده مرحوم کاشی و رسانه‌های استان همدان بابت در گذشت این فعال رسانه‌ای عرض تسلیت داشته است، گفت: روزنامه سپهر غرب، رسانه‌ای شاخص و تأثیر گذار در غرب کشور است که بدون حاشیه و با وجود افراد متعهد و متخصص در حوزه رسانه بسیار خوب و تأثیر گذار عمل کرده است.

شاهرخی اظهار کرد: حضور رسانه‌های فعال و اثر بخش در استان همدان کمک بزرگی به توسعه استان است و ما این فرصت را درجهت خدمت بیشتر به مردم قدر می‌دانیم و بر تعامل و همکاری با رسانه‌های استان تاکید داریم.

در این دیدار که مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند از طرف استاندار همدان لوح یادبود و یک عکس یادبود از مرحوم کاشی با مَضمون تبریک روز خبرنگار به همسر مرحوم کاشی اهدا شد.

کد خبر 4988727

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی کاشی استانداری همدان روز خبرنگار ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا ازدواج ماه محرم بیرجند کرمانشاه رسانه های استان استان همدان خانواده مرحوم فعال رسانه ای روز خبرنگار مرحوم کاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده